Zwrot i reklamacja

 

 

SKLEP INTERNETOWY

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ

SKLEP STACJONARNY

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ

Sklep internetowy

•  Jak dokonać zwrotu produktów zakupionych w sklepie internetowym?

Jeśli zakupiony towar nie spełnia Twoich oczekiwań możesz zwrócić go w terminie określonym w Regulaminie Sklepu Internetowego Briju.pl. Pamiętaj, zwracany towar nie może być noszony/używany/uszkodzony; musi być pełnowartościowy. Pamiętaj, że to Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące czynnikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy zgodnie z ustawą o prawach konsumenta. Koszty z tytuły odesłania zwrotu również ponosi Klient, dlatego pamiętaj o opłaceniu przesyłki – paczka za pobraniem nie zostanie odebrana.

Jak to działa?

Zamówione towary nie spełniają Twoich oczekiwań i chcesz je zwrócić? Postępuj zgodnie z poniższą instrukcją:

WYPEŁNIJ FORMULARZ

Żeby skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy, musisz poinformować nas o takim zamiarze w drodze jednoznacznego oświadczenia. W tym celu skorzystaj z gotowego formularza odstąpienia od umowy. Przygotowany formularz dołóż do paczki wraz ze zwracanym towarem.

SPAKUJ

Przed odesłaniem upewnij się, że zwracany towar jest bezpiecznie zapakowany, a do paczki dołączyłeś/-aś formularz zwrotu oraz dowód zakupu.

ZWRÓĆ W SALONIE LUB ODEŚLIJ

Masz w pobliżu salon jubilerski Briju? Tam również możesz dokonać zwrotu. Wraz ze zwracanym towarem przedstaw dowód zakupu i przekaż wypełniony formularz zwrotu. Pamiętaj! Personel salonu nie zwraca płatności - jedynie przyjmuje towar do zwrotu. Zwrot płatności nastąpi w trybie opisanym w Regulaminie Sklepu Internetowego Briju.pl.

Jeżeli przesyłkę będziesz odsyłać, nadaj ją do:

Briju 1920 Sp. z o.o., ul. Paderewskiego 25-35, 62-200 Gniezno z dopiskiem: „ZWROT WWW”

ZWROT PIENIĘDZY

Zwrotu środków pieniężnych nastąpi w trybie opisanym w Regulaminie Sklepu Internetowego Briju.pl przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użyłeś/-aś przy opłacaniu zamówienia, chyba że wyraźnie wyraziłeś/-aś zgodę na inne rozwiązanie - w każdym przypadku nie poniesiesz żadnych opłat w związku z tym zwrotem. Jeśli zamówienie było opłacone za pobraniem (płatność gotówką przy odbiorze), uprzejmie prosimy o podanie numeru konta, na jaki mamy zwrócić środki (w formularzu zwrotu). Pamiętaj, w przypadku odstąpienia od umowy zwrócimy Ci wszystkie otrzymane płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas).

•  Jak złożyć reklamację na produkty zakupione w sklepie internetowym?

Zgodnie z obowiązującymi przepisami ponosimy odpowiedzialność (na zasadach określonych w Kodeksie Cywilnym) za wady fizyczne i prawne oferowanych przez nas towarów. Zamówione towary możesz reklamować w ciągu 2 lat licząc od dnia odebrania przesyłki.

Jak to działa?

Zamówiony towar posiada wadę i chcesz go reklamować? Postępuj zgodnie z poniższą instrukcją:

WYPEŁNIJ ZGŁOSZENIE

Po wykryciu wady towaru wypełnij przygotowane przez nas zgłoszenie reklamacyjne. Oprócz podstawowych danych zarówno personalnych, jak i dotyczących samego towaru wskaż również swoje żądania. Po wykryciu wady w biżuterii zakupionej w sklepie internetowym masz prawo do:

• żądać wymiany rzeczy na wolną od wad,

• żądać usunięcia wady.

Uzupełnione zgłoszenie reklamacyjne koniecznie podpisz, we wskazanym miejscu.

SPAKUJ

Starannie zapakuj uszkodzony towar, a do paczki dołóż wypełnione zgłoszenie reklamacyjne oraz dowód zakupu.

DOSTARCZ DO SALONU LUB ODEŚLIJ

Masz w pobliżu salon jubilerski Briju? Tam również możesz złożyć reklamację. Wraz z reklamowanym towarem zabierz dowód zakupu i wspólnie z naszym pracownikiem wypełnij zgłoszenie reklamacyjne.

Możesz również odesłać wadliwy towar na nasz koszt pod adres:

Briju 1920 Sp. z o.o., ul. Paderewskiego 25-35, 62-200 Gniezno z dopiskiem: „REKLAMACJA WWW”

ROZSTRZYGNIĘCIE REKLAMACJI

W ciągu 14 dni rozpatrzymy Twoją reklamację. Pamiętaj jednak, że termin rozpatrzenia reklamacji nie jest terminem naprawy. Poinformujemy Cię, jeżeli naprawa będzie skomplikowana i będzie wymagała sprowadzenia dodatkowych części – co może wydłużyć czas jej trwania do 90 dni.

 

Pełen regulamin reklamacyjny Briju 1920 Sp. z o.o. znajdziesz tutaj.

 

Sklep stacjonarny

•  Czy jest możliwy zwrot produktów zakupionych w sklepie stacjonarnym?

Jeżeli towary zakupione w sklepie stacjonarnym nie spełniają Twoich oczekiwań możesz w ciągu 7 dni wymienić je na inne - o tej samej wartości lub droższe, z dopłatą. Istnieje również możliwość wymiany na kartę podarunkową o wartości równej zwracanego przedmiotu. Karta ta będzie ważna przez 12 miesięcy, licząc od dnia wymiany.

•  Jak złożyć reklamację na produkty zakupione w sklepie stacjonarnym?

Zgodnie z obowiązującymi przepisami ponosimy odpowiedzialność (na zasadach określonych w Kodeksie Cywilnym) za wady fizyczne i prawne oferowanych przez nas towarów. Zamówione towary możesz reklamować w ciągu 2 lat licząc od dnia odebrania przesyłki. W celu zgłoszenia reklamacji udaj się wraz z wadliwym towarem do najbliższego salonu Briju, gdzie na miejscu nasz pracownik zajmie się reklamacją.

 

 

Potrzebujesz pomocy?