Rodzaj paska: | Pasek |
Materiał wykonania: | Stal szlachetna |
DiMONT to zegarki uwzględniające najciekawsze wzory oraz bestsellery rynku fashion. Każdy model reprezentuje określony trend i przedstawia go w optymalnej formie. Forma to jednak nie wszystko. Liczy się także wykorzystanie technologii, które zapewnią wieloletnie działanie oraz jakość i użyteczność zegarkowi. Przeczytaj więcej o marce DiMONT.
Zegarek DiMont z kolekcji Fashion udowadnia, że pozostawanie w najnowszych trendach mody nie musi być kosztowne i dostępne dla nielicznych. Casualowy, modny zegarek świetnie sprawdza się na co dzień, a także w zestawieniu z bardziej formalnymi stylizacjami. Klasyka okrągłej koperty i czarnego paska kontrastuje z niestandardowymi, pomysłowymi oznaczeniami godzin na tarczy i jej niebieskim kolorem. Dzięi temu zegarek stanowi świetne uzupełnienie codziennego kobiecego stroju.
Ten model zegarka świetnie wpisuje się w trendy mody casual, gdzie mieszamy z fantazją różne elementy stylizacji i biżuterii. Oszczędny w formie, nie przytłaczający ilością funkcji i mechanizmów znajdujących się na tarczy. Klasyczny, z okrągłą kopertą w kolorze srebrnym. Całość stanowi piękny, klasyczny, ale jednocześnie znaczący i dodający stylu element kobiecej codziennej biżuterii.
Zegarek posiada jakościowy mechanizm kwarcowy, zasilany baterią. Koperta zegarka chroniona jest wzmocnionym szkłem mineralnym, wytrzymałym na zarysowania i pęknięcia, a klasyczna tarcza wzbogacona jest jedynie pomysłowymi indeksami godzin w kolorze koperty. Wodoszczelność do 5 ATM pozwala na codzienne, wygodne użytkowanie zegarka w standardowych sytuacjach (mycie rąk, narażenie na opady deszczu itp.)
Zegarek jest objęty 24-miesięczną gwarancją producenta
Wodoszczelność: | 5 ATM |
Funkcje: | Brak |
Rodzaj zegarka: | Damski |
Mechanizm: | Kwarcowy |
Szkło: | Mineralne |
Kształt koperty: | Okrągła |
Rodzaj paska: | Pasek |
Materiał wykonania: | Stal szlachetna |
UWAGA! DO ODWOŁANIA WYDŁUŻAMY CZAS NA BEZPŁATNY ZWROT AŻ DO 60 DNI!
CZAS REALIZACJI ZAMÓWIENIA
Zamówienia złożone w sklepie Briju.pl na terenie Polski realizujemy za pośrednictwem firm kurierskich GLS, Kurier InPost, Paczkomaty InPost. Wysyłki zagraniczne realizujemy za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD. Przy każdym produkcie zaznaczony jest przybliżony czas realizacji zamówienia, który liczymy od chwili zaksięgowania wpłaty na naszym koncie.
Jeżeli zamówienie składa się z kilku produktów, to liczony jest najdłuższy z terminów wysyłki.
Jeżeli zamówienie zostanie złożone w dzień roboczy po godzinie 12:00, jego realizacja rozpoczyna się następnego dnia roboczego.
Termin otrzymania przesyłki = termin wysyłki + czas dostawy
W przypadku płatności przelewem, czas otrzymania paczki wydłuża się o czas realizacji przelewu. Płatności zazwyczaj księgowane są w ciągu 2-3 dni roboczych.
UWAGA! Najczęstszym czasem wysyłki zamówienia z naszych magazynów 3 dni robocze. Czas wysyłki pojedynczego produktu jest podawany przy każdym z nich. W niektórych przypadkach może on ulec wydłużeniu:
W momencie wyjścia paczki z magazynu wysyłamy wiadomość e-mail, w której podajemy numer listu przewozowego. Kurier ma obowiązek dostarczyć przesyłkę w ciągu jednego do dwóch dni roboczych.
KOSZTY WYSYŁKI
UWAGA! OBNIŻAMY DO ODWOŁANIA KOSZTY WYSYŁKI DO PACZKOMATÓW INPOST! TERAZ TYLKO 9,90 ZŁ!
Zamówienia o wartości powyżej 100 zł wysyłamy na terenie Polski całkowicie GRATIS. Dla zamówień o wartości poniżej 100 zł obowiązuje poniższy cennik:
Ceny wysyłek zagranicznych uzależnione są od strefy (położenia) danego kraju i kształtują się od 60 zł do 500 zł, niezależnie od kwoty zamówienia.
ODBIÓR OSOBISTY W SALONACH JUBILERSKICH BRIJU
Zamówienia realizowane przez www.briju.pl - możesz za darmo odbierać w Salonach Briju - https://www.briju.pl/salony-briju
Warunki odbioru zamówienia w Salonie:
- zamówienie musi być wcześniej opłacone przelewem zwykłym lub Przelewem online - za pośrednictwem systemu płatności elektronicznych DotPay.pl
- informację o miejscu odbioru klient zaznacza w koszyku, wybierając opcję: Odbiór w punkcie, oraz wybierając z mapy daną lokalizacje.
W momencie wyjścia paczki z magazynu wysyłamy wiadomość e-mail z informacja w jakim dniu zamówienie będzie w Salonie.
Podczas odbioru zamówienia pracownicy mogą prosić o okazanie dokumentu tożsamości i podanie nr zamówienia.
Odbiór osobisty w Salonie może wydłużyć czas realizacji zamówienia o kolejne 3 dni robocze.
FORMY PŁATNOŚCI
Aby odpowiedzieć na Twoje potrzeby dajemy Ci do wyboru trzy formy płatności. W czasie realizacji zakupu o wyborze formy, która najbardziej Ci odpowiada, zdecydujesz w koszyku już w pierwszym kroku składania zamówienia. Pamiętaj jednak, że po przekroczeniu kwoty 100 zł to my zapłacimy za Twoja przesyłkę.
Możliwe są następujące formy płatności:
Przelewem zwykłym - forma płatności dla klientów, którzy preferują samodzielne logowanie się do banku internetowego, wizytę w swoim oddziale banku lub na poczcie. Po złożeniu zamówionego produktu w sklepie otrzymasz e-mailem numer rachunku bankowego, na który należy przelać właściwą kwotę. Z chwilą zaksięgowania wpłaty na rachunku bankowym Briju.pl, zamówienie jest przekazywane do realizacji.
Przelewem online - za pośrednictwem systemu płatności elektronicznych DotPay.pl możesz zapłacić
szybkim przelewem elektronicznym (lista dostępnych banków jest widoczna podczas składania zamówienia) oraz kartą kredytową.
Przy odbiorze (za pobraniem) - zapłata gotówką kurierowi przy odbiorze zamówienia. W wybranych przypadkach sklep Briju.pl zastrzega sobie prawo do dodatkowej weryfikacji telefonicznej tego typu zamówień.
Dane do przelewu:
Briju 1920 Sp. z o.o.
ul. Paderewskiego 25-35
62-200 Gniezno
mBank: 37 1140 1124 0000 2575 6800 1001
Na przelew czekamy 7 dni kalendarzowych- po tym czasie zamówienie zostanie anulowane.
• Jak dokonać zwrotu produktów zakupionych w sklepie internetowym?
Jeśli zakupiony towar nie spełnia Twoich oczekiwań możesz zwrócić go w terminie określonym w Regulaminie Sklepu Internetowego Briju.pl. Pamiętaj, zwracany towar nie może być noszony/używany/uszkodzony; musi być pełnowartościowy. Pamiętaj, że to Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące czynnikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy zgodnie z ustawą o prawach konsumenta. Koszty z tytuły odesłania zwrotu również ponosi Klient, dlatego pamiętaj o opłaceniu przesyłki – paczka za pobraniem nie zostanie odebrana.
Jak to działa?
Zamówione towary nie spełniają Twoich oczekiwań i chcesz je zwrócić? Postępuj zgodnie z poniższą instrukcją:
Żeby skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy, musisz poinformować nas o takim zamiarze w drodze jednoznacznego oświadczenia. W tym celu skorzystaj z gotowego formularza odstąpienia od umowy. Przygotowany formularz dołóż do paczki wraz ze zwracanym towarem.
Przed odesłaniem upewnij się, że zwracany towar jest bezpiecznie zapakowany, a do paczki dołączyłeś/-aś formularz zwrotu oraz dowód zakupu.
Masz w pobliżu salon jubilerski Briju? Tam również możesz dokonać zwrotu. Wraz ze zwracanym towarem przedstaw dowód zakupu (może to być również potwierdzenie transakcji zapisane w aplikacji mobilnej Programu Lojalnościowego Briju) i przekaż wypełniony formularz zwrotu. Pamiętaj! Personel salonu nie zwraca płatności - jedynie przyjmuje towar do zwrotu. Zwrot płatności nastąpi w trybie opisanym w Regulaminie Sklepu Internetowego Briju.pl.
Jeżeli przesyłkę będziesz odsyłać, nadaj ją do:
Briju 1920 Sp. z o.o., ul. Paderewskiego 25-35, 62-200 Gniezno z dopiskiem: „ZWROT WWW”
Zwrotu środków pieniężnych nastąpi w trybie opisanym w Regulaminie Sklepu Internetowego Briju.pl przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użyłeś/-aś przy opłacaniu zamówienia, chyba że wyraźnie wyraziłeś/-aś zgodę na inne rozwiązanie - w każdym przypadku nie poniesiesz żadnych opłat w związku z tym zwrotem. Jeśli zamówienie było opłacone za pobraniem (płatność gotówką przy odbiorze), uprzejmie prosimy o podanie numeru konta, na jaki mamy zwrócić środki (w formularzu zwrotu). Pamiętaj, w przypadku odstąpienia od umowy zwrócimy Ci wszystkie otrzymane płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas).
• Jak złożyć reklamację na produkty zakupione w sklepie internetowym?
Zgodnie z obowiązującymi przepisami ponosimy odpowiedzialność (na zasadach określonych w Kodeksie Cywilnym) za wady fizyczne i prawne oferowanych przez nas towarów. Zamówione towary możesz reklamować w ciągu 2 lat licząc od dnia odebrania przesyłki.
Jak to działa?
Zamówiony towar posiada wadę i chcesz go reklamować? Postępuj zgodnie z poniższą instrukcją:
Po wykryciu wady towaru wypełnij przygotowane przez nas zgłoszenie reklamacyjne. Oprócz podstawowych danych zarówno personalnych, jak i dotyczących samego towaru wskaż również swoje żądania. Po wykryciu wady w biżuterii zakupionej w sklepie internetowym masz prawo do:
• żądać wymiany rzeczy na wolną od wad,
• żądać usunięcia wady.
Uzupełnione zgłoszenie reklamacyjne koniecznie podpisz, we wskazanym miejscu.
Starannie zapakuj uszkodzony towar, a do paczki dołóż wypełnione zgłoszenie reklamacyjne oraz dowód zakupu.
Masz w pobliżu salon jubilerski Briju? Tam również możesz złożyć reklamację. Wraz z reklamowanym towarem zabierz dowód zakupu (może to być potwierdzenie transakcji zapisane w aplikacji mobilnej Programu Lojalnościowego Briju) i wspólnie z naszym pracownikiem wypełnij zgłoszenie reklamacyjne.
Możesz również odesłać wadliwy towar pod adres:
Briju 1920 Sp. z o.o., ul. Paderewskiego 25-35, 62-200 Gniezno z dopiskiem: „REKLAMACJA WWW”
W ciągu 14 dni rozpatrzymy Twoją reklamację. Pamiętaj jednak, że termin rozpatrzenia reklamacji nie jest terminem naprawy. Poinformujemy Cię, jeżeli naprawa będzie skomplikowana i będzie wymagała sprowadzenia dodatkowych części – co może wydłużyć czas jej trwania do 90 dni.
Pełen regulamin reklamacyjny Briju 1920 Sp. z o.o. znajdziesz tutaj.
• Czy jest możliwy zwrot produktów zakupionych w sklepie stacjonarnym?
Jeżeli towary zakupione w sklepie stacjonarnym nie spełniają Twoich oczekiwań możesz w ciągu 7 dni wymienić je na inne - o tej samej wartości lub droższe, z dopłatą. Istnieje również możliwość wymiany na kartę podarunkową o wartości równej zwracanego przedmiotu. Karta ta będzie ważna przez 12 miesięcy, licząc od dnia wymiany. Pamiętaj, aby razem ze zwracanym towarem zabrać ze sobą dowód zakupu - może to być również potwierdzenie transakcji zapisane w aplikacji mobilnej Programu Lojalnościowego Briju.
• Jak złożyć reklamację na produkty zakupione w sklepie stacjonarnym?
Zgodnie z obowiązującymi przepisami ponosimy odpowiedzialność (na zasadach określonych w Kodeksie Cywilnym) za wady fizyczne i prawne oferowanych przez nas towarów. Zakupione towary możesz reklamować w ciągu 2 lat licząc od dnia zakupu. W celu zgłoszenia reklamacji udaj się wraz z wadliwym towarem do najbliższego salonu Briju, gdzie na miejscu nasz pracownik zajmie się reklamacją. Pamiętaj, aby zabrać ze sobą dowód zakupu - podstawą reklamacji może być również potwierdzenie transakcji zapisane w aplikacji Programu Lojalnościowego Briju.
Potrzebujesz pomocy?
DiMONT to zegarek
dla każdego
na każdą kieszeń
łatwo dostępny
Miejski szyk, nowoczesny styl i wygoda. City synchronizuje czas z tempem życia w mieście
Koperty oraz bransolety wykonane z wytrzymałej stali szlachetnej. Stal ta nie tylko stanowi „pancerz” dla mechanizmu ale odpowiednio zdobiona lub wykończona nadaje zegarkowi elegancji i piękna.
PVD – bardzo wytrzymała technologia barwienia i utwardzania kopert oraz bransolet w zegarkach.
Utwardzane szkła mineralne - posiadające twardość stali, wytrzymałe ale i wygodne w serwisowaniu.
W wybranych modelach niezwykle trudne do zarysowania szkło szafirowe.
Wysokiej jakości mechanizmy kwarcowe wiodących japońskich producentów: Seiko i Myiota.
Wybrane modele zostały wyposażone w chronograf, który umożliwia dodatkowy pomiar czasu niezależnie od normalnej pracy zegarka.
Wybrane modele zostały wyposażone w datownik, dzięki któremu możesz sprawdzić dzień miesiąca jednym rzutem oka na tarczę zegarka. Dostępne są również modele wskazujące porę dnia oraz zaopatrzone w mechanizmy z wieloma funkcjami: faz księżyca, multidaty, a także retrograde.
Znając kobiece upodobania, do zdobienia damskich linii zegarków wykorzystujemy masę perłową oraz cyrkonie, nadając im subtelnej elegancji oraz jubilerskiego akcentu.
Zegarki DiMONT występują w dwóch wariantach wodoszczelności: 5 ATM (50 m) zapewniającej odporność na zachlapania, prysznic oraz kąpiel; 10 ATM (100 m), co oznacza, że zegarek przystosowany jest do pływania, a nawet nurkowania.
Paski wykonane z wysokogatunkowej skóry. Skóra musi być odpowiednio zaimpregnowana oraz przygotowana. Ponadto ważne są też jej walory wizualne, dlatego korzystamy z usług renomowanych dostawców. Zegarki DiMONT występują również w wersji z klasyczną bransoletą oraz modną typu mesh.
DiMONT to bogata oferta zegarków wpisujących się w aktualne trendy modowe.
Kupując DiMONT otrzymujesz zegarek wykonany wedle wysokich norm jakościowych, w bardzo atrakcyjnej cenie.
Gwarantujemy Ci opiekę serwisową, która zapewnia poczucie bezpieczeństwa użytkowania zegarka.
Do każdego zegarka DiMONT otrzymujesz wysokiej jakości pudełko, w którym możesz go przechowywać, a jeżeli zamierzasz wręczyć zegarek DiMONT wraz z dedykacją bliskiej osobie wygrawerujemy ją GRATIS.