DARMOWA DOSTAWA od 199zł
Darmowa dostawa od 199zł       •        100 dni na darmowy zwrot       •        Raty 0% z Comfino
Tryb offline

REGULAMIN AKCJI PROMOCYJNEJ ORGANIZOWANEJ W SALONACH Briju

POD HASŁEM „Zasługujesz na coś wyjątkowego – odbierz -25% na biżuterię!”

w dniach 02 LUTEGO – 28 LUTEGO 2025 roku


Użyte w niniejszym regulaminie zwroty i wyrażenia oznaczają:

  1. Organizator – Briju 1920 Limited, z siedzibą: Kypranoros 13, EVI Building, 1 st Floor, Office 103 A, 1061 Nicosia, Cyprus, NIP PL7792529931;
  2. Salon Briju - znajdujący się na terenie Rzeczypospolitej Polskiej salon sprzedaży, w którym Organizator prowadzi detaliczną sprzedaż biżuterii;
  3. Sklep Internetowy - sklep przy stronie www.briju.pl, w którym Organizator prowadzi detaliczną sprzedaż biżuterii on-line;
  4. Towary – biżuteria oferowana do sprzedaży w Salonach Briju oraz Sklepie Internetowym Briju;
  5. Uczestnik – Klient Sklepu Internetowego Briju, który dokonał zakupu on-line;
  6. Akcja Promocyjna – organizowana przez Organizatora w Salonie Briju oraz Sklepie Internetowym Briju - akcja promocyjna pod hasłem „Zasługujesz na coś wyjątkowego – odbierz -25% na biżuterię!” w ramach której Klient otrzymuje do zakupów rabat na zasadach określonych w Regulaminie;
  7. Uczestnik programu lojalnościowego – Klient, który spełnił warunki programu lojalnościowego Briju Więcej Blasku i posiada kartę.
  8. Regulamin – niniejszy Regulamin, określający zasady przeprowadzenia Akcji Promocyjnej, w szczególności zasady otrzymania przez Klienta rabatu;

§ 1. POSTANOWIENIA OGÓLNE

  1. Akcja Promocyjna dotycząca otrzymania rabatu obowiązuje w Salonach Briju.

§ 2. ZASADY PRZYZNAWANIA RABATU

  1. Uczestnik ma prawo, a nie obowiązek skorzystania z Akcji Promocyjnej.
  2. Oferta dotyczy zakupów realizowanych na terenie Polski.
  3. Rabat może być udzielony przy zakupach Towarów realizowanych na zasadach określonych niniejszym Regulaminem, w dniach 02 LUTEGO – 28 LUTEGO 2025 roku.
  4. W Promocji może wziąć udział każdy, kto w dniach obowiązywania Promocji spełni warunki określone w pkt. 4.1.:
    4.1. Podczas dokonywania zakupu towarów w Salonie Briju w dniach 02 LUTEGO – 28 LUTEGO 2025 roku odbierze kod rabatowy w aplikacji Klub Korzyści CCC, jest zarejestrowanym uczestnikiem programu lojalnościowego Briju Więcej Blasku i posiada numer karty tego programu lojalnościowego oraz przed zakupem na zasadach Promocji zeskanuje kod karty programu lojalnościowego Organizatora oraz okaże kod rabatowy pobrany z aplikacji Klub Korzyści CCC.
  5. Uczestnik Promocji spełniający warunki, o których mowa w pkt. 4.1 powyżej, jest uprawniony do otrzymania:
    a) 25% rabatu na biżuterię przy zakupach powyżej 199 zł.
  6. Rabaty o których mowa w pkt.5 powyżej dotyczy biżuterii dostępnej w salonach Briju. Nie obejmuje Kolekcji Nomination, Tommy Hilfiger, obrączek ślubnych i sztabek złotych.
  7. Rabat, o którym mowa w pkt. 5 powyżej nie może być łączony z innymi rabatami oferowanymi przez Organizatora w dniu sprzedaży, ani z rabatem udzielanym w programie lojalnościowym Organizatora pod nazwą „Briju Więcej Blasku”. W przypadku obowiązywania innych promocji (w tym zniżek), Uczestnik Promocji ma prawo wyboru czy korzysta z rabatu, o którym mowa w pkt. 5 powyżej od regularnej ceny detalicznej brutto czy uczestniczy w innej promocji.

§ 3. ZWROT I WYMIANA TOWARÓW

  1. Towary nabyte przez Uczestnika w Salonie Briju, do których był udzielony rabat, podlegają wymianie w terminie 7 dni od dnia nabycia Towaru.
  2. Towary nabyte przez Uczestnika w Sklepie on-line podlegają wymianie w terminie 100 dni od dnia nabycia Towaru.
  3. Towary nabyte przez Uczestnika, wykonywane na indywidualne zamówienie, nie podlegają zwrotom ani wymianie.
  4. Towary objęte Promocją, nabyte przez Uczestnika w Salonie Briju mogą zostać wymienione na inny towar objęty Promocją i/lub na towar pełnowartościowy.
  5. Towar objęty Promocją nie jest Towarem, na który mogą zostać wymienione produkty pełnowartościowe.
  6. Podstawą wymiany Towaru, w przypadkach o których mowa w ust. 1 i 2, jest dowód zakupu Towaru.
  7. Poza przypadkami, o których mowa w ust. 1 i 2 powyżej, Towary nabyte przez Uczestnika w Salonie Briju oraz podlegają wymianie w przypadku zgłoszenia uzasadnionej reklamacji Towaru zgodnie z obowiązującymi przepisami Ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku Kodeks cywilny (tekst jedn. Dz. U. z 2016 r., poz. 380 ze zm.) dotyczącymi rękojmi, jeżeli stwierdzona zostanie wada Towaru.

§ 4. SKARGI

  1. Wszelkie ewentualne skargi związane z przebiegiem Akcji Promocyjnej, Uczestnik może zgłaszać w terminie 30 dni od dnia nabycia Towarów lub usiłowania nabycia Towaru.
  2. Skargę należy skierować do Organizatora na piśmie, najlepiej listem poleconym, na wskazany w § 1 Regulaminu adres Organizatora, z dopiskiem „Walentynkowa promocja: Biżuteria z rabatem –25%”
  3. Skarga powinna zawierać imię i nazwisko Uczestnika, adres korespondencyjny Uczestnika oraz opis okoliczności stanowiących podstawę skargi.
  4. Organizator rozpatruje skargę w terminie 14 dni od dnia jej doręczenia. Uczestnik zostanie powiadomiony o wyniku rozpatrzenia skargi listem poleconym wysłanym na adres korespondencyjny wskazany przez Uczestnika w skardze.

§ 7. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. Podstawą przeprowadzenia Akcji Promocyjnej, są postanowienia Regulaminu oraz obowiązujące przepisy prawa.
  2. Regulamin dostępny jest na stronie www.briju.pl oraz w siedzibie organizatora.

newsletter

dołącz do nas