Obrączki ślubne płaskie z różowego złota, próba 585 (OB0009-108) / Briju
Tryb offline
Trwa LETNIA WYPRZEDAŻ! Rabaty aż do -70%. Sprawdź szczegóły.
Darmowa dostawa
Wysyłka w ciągu 20 dni roboczych

Obrączki ślubne płaskie z różowego złota, próba 585 (OB0009-108)

108-3-585-000019-000

Obrączki ślubne z kolekcji Me&You to więcej niż biżuteria. Miłość jest piękna, cenna i trwała – tak, jak kolekcja obrączek Briju. Piękno designu, wartość i trwałość szczerego złota to idealne uosobienie miłości – podczas romantycznych chwil przed ołtarzem i na całe życie.

Obrączki ślubne z kolekcji Me&You to symbol cennego uczucia i znak trwałości związku małżeńskiego.

Wyświetlana cena jest ceną za 1 sztukę obrączki.

PARAMETRY OBRĄCZEK:

  • Szerokość: 5 mm (należy do najczęściej wybieranych przez naszych Klientów)
  • Grubość: 1,1 mm
  • Profil: trapezowy (fazowany)

Obrączki ślubne są jednym z najważniejszych elementów każdej uroczystości ślubnej. Wybieramy je na całe życie, nosząc na palcu jako symbol trwałego i szczęśliwego małżeństwa. Piękne, wykonane z rózowego złota obrączki to wciąż najpopularniejszy wybór wśród nowożeńców. Wykonane z dobrego jakościowo lśniącego rózowego złota (próba 585), gwarantują długowieczność i odpowiednią wytrzymałość, nie drenując przy tym portfeli ceną.

DLACZEGO WARTO DOKONAĆ ZAKUPU OBRĄCZEK U NAS:

  • Próba złota 585 gwarantuje, że obrączki są bardzo trwałe i wytrzymałe przez wiele lat użytkowania,
  • Obrączki o klasycznym wzorze są zawsze modne i na czasie,
  • Wykonane z modnego, różowego złota wyróżniają się swoim blaskiem i niezwykłą kolorystyką,
  • Obrączki posiadają wewnętrzną soczewkę, czyli mają lekko wypukły kształt od wewnętrznej strony, co znacznie zwiększa komfort ich noszenia na co dzień,
  • W ciągu 12 miesięcy od zakupu (lub od razu przy zakupie), obrączki możesz BEZPŁATNIE ozdobić okolicznościowym grawerem. Najpopularniejszym rodzajem graweru jest data ślubu lub imię drugiej połówki. Więcej informacji o możliwości grawerowania obrączek znajdziesz tutaj,
  • Dla wszystkich zakupionych u nas obrączek oferujemy BEZPŁATNĄ, jednorazową usługę ich konserwacji (czyszczenia) w ciągu 12 miesięcy od zakupu,
  • W trakcie użytkowania obrączek oferujemy odpłatną możliwość zmiany rozmiaru. Dla obrączek zdobionych dodatkowymi kamieniami szlachetnymi prosimy o wcześniejszy kontakt lub wizytę w wybranym salonie jubilerskim Briju w celu ustalenia takiej możliwości

ZOBACZ JAK PIĘKNIE ZAPAKUJEMY WASZE OBRĄCZKI

Kupując u nas złote obrączki, otrzymasz je zapakowane w okolicznościowy, piękny Wedding Box. Magia wyjątkowych chwil zamknięta w niezwykłym pudełku na obrączki. Wedding Box łączy klasyczną elegancję z funkcjonalnością. Pozwala zachować w jednym miejscu najpiękniejsze zdjęcie Młodej Pary wraz z certyfikatem na obrączki, podkreślając tym samym wyjątkowy i indywidualny charakter ceremonii zaślubin.

Obrączki pakujemy w ozdobny Wedding Box

SZUKASZ WŁASNEGO STYLU DLA OBRĄCZEK ŚLUBNYCH?

Przy wyborze obrączek w Briju ogranicza Cię jedynie wyobraźnia! Chcesz indywidualnie dopasować styl swoich obrączek ślubnych? Zobacz wszystkie możliwości:

  • Obrączki dostępne są także w każdym innym dowolnym rozmiarze, także w rozmiarach z połówkami, np. 11.5, 12.5. Poradnik jak dobrać rozmiar, znajdziesz tutaj. Zachęcamy także do odwiedzenia naszych salonów jubilerskich w całej Polsce w celu dokonania pomiaru rozmiaru obrączek. Wybór innego rozmiaru obrączki nie zmienia jej ceny!
  • Ten model obrączek możesz zamówić także w innym kolorze złota: żółtym lub różowym. Cena dla innego koloru złota jest dokładnie taka sama!
  • Obrączki możesz także zamówić z innym profilem wykończenia. Możliwości wykończenia profilowego obrączek ślubnych opisaliśmy tutaj. Zmiana wyboru profilu obrączki nie zmienia jej ceny!
  • Możesz także wybrać dowolny sposób wykończenia obrączek. Powierzchnia zewnętrzna może być wykonana w kilku rodzajach błyszczących lub matowych. Więcej informacji znajdziesz tutaj.
  • Na życzenie obrączki mogą być ozdobione jednym lub dwoma kamieniami szlachetnymi (brylanty, cyrkonie, szmaragdy, szafiry lub rubiny)

W celu doboru indywidualnych parametrów obrączki, prosimy o kontakt z nami lub wizytę w wybranym salonie jubilerskim Briju. Nasi wykwalifikowani doradcy pomogą dobrać obrączki do Waszych indywidualnych potrzeb.

Standardowy czas dostawy obrączek wynosi 30 dni. Istnieje możliwość zakupu ekspresowego (wykonanie obrączek trwa 10 dni) za dopłatą 100 zł za sztukę. Przy zakupie w naszym sklepie internetowym, obowiązuje przedpłata w wysokości 100% wartości zamawianych obrączek. Z racji tego, iż każde obrączki są przygotowywane na Wasze indywidualne zamówienie, nie dotyczy ich prawo do zwrotu w ciągu 14 dni od zakupu.

Czas realizacji i koszty dostawy
Formy płatności
Zwrot i reklamacja
Czas realizacji zamówienia

Zamówienia złożone w sklepie Briju.pl na terenie Polski realizujemy za pośrednictwem firm kurierskich GLS, Kurier InPost, Paczkomaty InPost. Wysyłki zagraniczne realizujemy za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD.

Przy każdym produkcie zaznaczony jest przybliżony czas realizacji zamówienia, który liczymy od chwili zaksięgowania wpłaty na naszym koncie. Jeżeli zamówienie składa się z kilku produktów, to liczony jest najdłuższy z terminów wysyłki. Jeżeli zamówienie zostanie złożone w dzień roboczy po godzinie 12:00, jego realizacja rozpoczyna się następnego dnia roboczego.

Termin otrzymania przesyłki = termin wysyłki + czas dostawy

W przypadku płatności przelewem, czas otrzymania paczki wydłuża się o czas realizacji przelewu. Płatności zazwyczaj księgowane są w ciągu 2-3 dni roboczych.

UWAGA! Najczęstszym czasem wysyłki zamówienia z naszych magazynów są 3 dni robocze. Czas wysyłki pojedynczego produktu jest podawany przy każdym z nich. W niektórych przypadkach może on ulec wydłużeniu:

  • czas realizacji może ulec wydłużeniu w przypadku zamówień, składających się z kilku produktów. Aby wygodnie dla Ciebie dostarczyć je w jednej przesyłce, może zachodzić konieczność kompletacji z kilku magazynów.
  • czas realizacji może ulec wydłużeniu w przypadku zamówień opłacanych za pobraniem. Zdecydowanie polecamy opłacanie zamówień poprzez płatności elektroniczne - zamówienia tak opłacone rozpoczynają swoją podróż do Ciebie znacznie szybciej.

W momencie wyjścia paczki z magazynu wysyłamy wiadomość e-mail, w której podajemy numer listu przewozowego. Kurier ma obowiązek dostarczyć przesyłkę w ciągu jednego do dwóch dni roboczych.

Koszt dostawy
UWAGA! OBNIŻAMY DO ODWOŁANIA KOSZTY WYSYŁKI DO PACZKOMATÓW INPOST! TERAZ TYLKO 9,90 ZŁ!
DostawaKoszt dostawyDarmowa dostawa
Paczkomaty InPost15,00 zł9,90 złpowyżej
100 zł
Kurier InPost15,00 złpowyżej
100 zł
Kurier GLS30,00 złpowyżej
100 zł
Odbiór w salonie0,00 złbez kwoty minimalnej
Wysyłka zagraniczna60,00 - 500,00 zł*-

* Ceny wysyłek zagranicznych uzależnione są od strefy (położenia) danego kraju
- niezależnie od kwoty zamówienia.

Formy płatności

Aby odpowiedzieć na Twoje potrzeby dajemy Ci do wyboru trzy formy płatności. W czasie realizacji zakupu o wyborze formy, która najbardziej Ci odpowiada, zdecydujesz w koszyku już w pierwszym kroku składania zamówienia.

Możliwe są następujące formy płatności:

  • Przelewem online - za pośrednictwem systemu płatności elektronicznych Przelewy24.pl możesz zapłacić szybkim przelewem elektronicznym (lista dostępnych banków jest widoczna podczas składania zamówienia) oraz kartą kredytową.

  • Przelewem zwykłym - forma płatności dla klientów, którzy preferują samodzielne logowanie się do banku internetowego, wizytę w swoim oddziale banku lub na poczcie. Po złożeniu zamówionego produktu w sklepie otrzymasz e-mailem numer rachunku bankowego, na który należy przelać właściwą kwotę. Z chwilą zaksięgowania wpłaty na rachunku bankowym Briju.pl, zamówienie jest przekazywane do realizacji.

  • Przy odbiorze (za pobraniem) - zapłata gotówką kurierowi przy odbiorze zamówienia. W wybranych przypadkach sklep Briju.pl zastrzega sobie prawo do dodatkowej weryfikacji telefonicznej tego typu zamówień.

Dane do przelewu

Briju 1920 Sp. z o.o.
ul. Paderewskiego 25-35
62-200 Gniezno

mBank: 37 1140 1124 0000 2575 6800 1001

Na przelew czekamy 7 dni kalendarzowych - po tym czasie zamówienie zostanie anulowane.

Zwrot

Jeśli zakupiony towar nie spełnia Twoich oczekiwań możesz zwrócić go w terminie określonym w Regulaminie Sklepu Internetowego Briju.pl. Pamiętaj, zwracany towar nie może być noszony/używany/uszkodzony; musi być pełnowartościowy. Pamiętaj, że to Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące czynnikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy zgodnie z ustawą o prawach konsumenta. Koszty z tytuły odesłania zwrotu również ponosi Klient, dlatego pamiętaj o opłaceniu przesyłki – paczka za pobraniem nie zostanie odebrana.

Jak to działa?

Zamówione towary nie spełniają Twoich oczekiwań i chcesz je zwrócić? Postępuj zgodnie z poniższą instrukcją:

  1. Wypełnij formularz - Żeby skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy, musisz poinformować nas o takim zamiarze w drodze jednoznacznego oświadczenia. W tym celu skorzystaj z gotowego formularza odstąpienia od umowy. Przygotowany formularz dołóż do paczki wraz ze zwracanym towarem.

  2. Spakuj - Przed odesłaniem upewnij się, że zwracany towar jest bezpiecznie zapakowany, a do paczki dołączyłeś/-aś formularz zwrotu oraz dowód zakupu.

  3. Zwróć w salonie lub odeślij - Masz w pobliżu salon jubilerski Briju? Tam również możesz dokonać zwrotu. Wraz ze zwracanym towarem przedstaw dowód zakupu (może to być również potwierdzenie transakcji zapisane w aplikacji mobilnej Programu Lojalnościowego Briju) i przekaż wypełniony formularz zwrotu. Pamiętaj! Personel salonu nie zwraca płatności - jedynie przyjmuje towar do zwrotu. Zwrot płatności nastąpi w trybie opisanym w Regulaminie Sklepu Internetowego Briju.pl.

    Jeżeli przesyłkę będziesz odsyłać, nadaj ją do:
    Briju 1920 Sp. z o.o.,
    ul. Paderewskiego 25-35,
    62-200 Gniezno
    z dopiskiem: „ZWROT WWW”

  4. Zwrot pieniędzy - Zwrotu środków pieniężnych nastąpi w trybie opisanym w Regulaminie Sklepu Internetowego Briju.pl przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użyłeś/-aś przy opłacaniu zamówienia, chyba że wyraźnie wyraziłeś/-aś zgodę na inne rozwiązanie - w każdym przypadku nie poniesiesz żadnych opłat w związku z tym zwrotem. Jeśli zamówienie było opłacone za pobraniem (płatność gotówką przy odbiorze), uprzejmie prosimy o podanie numeru konta, na jaki mamy zwrócić środki (w formularzu zwrotu). Pamiętaj, w przypadku odstąpienia od umowy zwrócimy Ci wszystkie otrzymane płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas).

Reklamacja

Zgodnie z obowiązującymi przepisami ponosimy odpowiedzialność (na zasadach określonych w Kodeksie Cywilnym) za wady fizyczne i prawne oferowanych przez nas towarów. Zamówione towary możesz reklamować w ciągu 2 lat licząc od dnia odebrania przesyłki.

Jak to działa?

Zamówiony towar posiada wadę i chcesz go reklamować? Postępuj zgodnie z poniższą instrukcją:

  1. Wypełnij formularz - Po wykryciu wady towaru wypełnij przygotowane przez nas zgłoszenie reklamacyjne. Oprócz podstawowych danych zarówno personalnych, jak i dotyczących samego towaru wskaż również swoje żądania. Po wykryciu wady w biżuterii zakupionej w sklepie internetowym masz prawo do: • żądać wymiany rzeczy na wolną od wad, • żądać usunięcia wady. Uzupełnione zgłoszenie reklamacyjne koniecznie podpisz, we wskazanym miejscu.

  2. Spakuj - Starannie zapakuj uszkodzony towar, a do paczki dołóż wypełnione zgłoszenie reklamacyjne oraz dowód zakupu.

  3. Dostarcz do salonu lub odeślij - Masz w pobliżu salon jubilerski Briju? Tam również możesz złożyć reklamację. Wraz z reklamowanym towarem zabierz dowód zakupu (może to być potwierdzenie transakcji zapisane w aplikacji mobilnej Programu Lojalnościowego Briju) i wspólnie z naszym pracownikiem wypełnij zgłoszenie reklamacyjne.

    Możesz również odesłać wadliwy towar pod adres:
    Briju 1920 Sp. z o.o.,
    ul. Paderewskiego 25-35,
    62-200 Gniezno
    z dopiskiem: „REKLAMACJA WWW”

  4. Rozstrzygnięcie reklamacji - W ciągu 14 dni rozpatrzymy Twoją reklamację. Pamiętaj jednak, że termin rozpatrzenia reklamacji nie jest terminem naprawy. Poinformujemy Cię, jeżeli naprawa będzie skomplikowana i będzie wymagała sprowadzenia dodatkowych części – co może wydłużyć czas jej trwania do 90 dni.

    Pełen regulamin reklamacyjny Briju 1920 Sp. z o.o. znajdziesz tutaj.

newsletter

dołącz do nas