Obostrzenia w handlu w okresie pandemii

KOMUNIKAT DOTYCZĄCY DZIAŁALNOŚCI SALONÓW JUBILERSKICH BRIJU
W OKRESIE OGRANICZENIA FUNKCJONOWANIA Z POWODU OBOSTRZEŃ PANDEMICZNYCH

SALONY BRIJU W GORLICACH I KWIDZYNIE POZOSTAJĄ OTWARTE

Nasze salony jubilerskie pozostają zamknięte poza dwoma wyjątkami - salony w Gorlicach i Kwidzynie działają na dotychczasowych zasadach, przy zachowaniu najwyższych norm, związanych z zapobieganiem rozprzestrzenianiu się koronawirusa. Pracownicy pracują w maseczkach oraz poddają się regularnie mierzeniu temperatury ciała, a powierzchnia salonów jest codziennie dokładnie dezynfekowana. Pilnujemy także norm ilości Klientów, przebywających jednocześnie w salonie oraz zachowania odstępów pomiędzy nimi. Mieszkańców Gorlic i Kwidzyna oraz ich najbliższych okolic niezmiennie zapraszamy na przedświąteczne zakupy biżuterii i zegarków do salonów Briju.

ZAPRASZAMY NA ZAKUPY ONLINE

Pomimo ograniczeń w funkcjonowaniu naszych salonów stacjonarnych, nadal możesz wygodnie kupować biżuterię i zegarki w naszym sklepie internetowym. Sklep internetowy pracuje na dotychczasowych zasadach i realizuje zamówienia na bieżąco. Niedostępna jest jedynie opcja odbioru zakupów internetowych w salonach stacjonarnych Briju.

REALIZACJA ZAMÓWIEŃ PRZYJĘTYCH W SALONACH STACJONARNYCH

Wszystkie zamówienia, przyjęte do realizacji w salonach stacjonarnych przed ograniczeniem ich funkcjonowania, są na bieżąco realizowane. W momencie gotowości zamówienia do odbioru, skontaktujemy się z Klientami w sprawie formy i terminu odbioru zamówionych produktów. Terminy realizacji zamówień nie ulegają zmianie.

BIEŻĄCA OBSŁUGA REKLAMACJI

Zgłoszenia reklamacyjne, złożone w naszych salonach przed ich zamknięciem z powodu obostrzeń, związanych z pandemią, są na bieżąco rozpatrywane z zachowaniem obowiązujących prawem terminów. Po rozpatrzeniu zgłoszenia przez nasz Dział Reklamacji, będziemy kontaktować się w sprawie formy i terminu odbioru reklamowanych produktów.

Nowe zgłoszenia reklamacyjne w okresie zamknięcia naszych salonów prosimy kierować wysyłkowo bezpośrednio do Centrali Briju pod adres: Briju 1920 sp.z o.o., ul.Paderewskiego 25-35, 62-200 Gniezno, z dopiskiem „Dział Reklamacji”, koniecznie załączając do przesyłki dowód zakupu oraz wypełniony formularz reklamacyjny, którego wzór znajduje się na naszej stronie internetowej.

ZAMÓWIENIA ZŁOŻONE ONLINE Z ODBIOREM W NASZYCH SALONACH

Zamówienia internetowe, złożone na stronie Briju.pl przed wejściem w życie ograniczeń w pracy salonów, z wybraną opcją odbioru w naszych salonach będą zrealizowane – skontaktujemy się z Zamawiającymi w sprawie formy i terminu odbioru zamówionych produktów. Obecnie opcja zamawiania online z odbiorem w naszych salonach z powodów oczywistych – nie jest możliwa.

Zostań w domu - kupuj online!

PRZEDŁUŻONY OKRES WAŻNOŚCI DLA ZAKUPIONYCH KART PODARUNKOWYCH

Zakupione jubilerskie karty podarunkowe Briju nadal utrzymują swoją ważność. Klientom, którym zamknięcie salonów Briju uniemożliwiło lub utrudniło ich realizację, ważność karty zostanie przedłużona. W sprawie przedłużenia okresu ważności karty podarunkowej prosimy o kontakt z naszą Obsługą Klienta. E-mail: esklep@briju.pl