FAQ

NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA

 

  • Jakie są dostępne formy płatności? Dostępne formy płatności to przelew zwykły, przelew Dotpay, pobranie.

  • Czy płacę więcej jesli wybiorę pobranie? W przypadku pobrania nie ma dodatkowych opłat.

  •  Ile kosztuje dostawa? Przy zamówieniach do 100 zł koszt dostawy to 30 zł, powyżej tej kwoty my płacimy za przesylkę.

  • Czy jest możliwość śledzenia przesyłki? Po zrealizowaniu zamówienia n aadres @ wysyłamy nr listu przewozowego. 

  • Czy jest możliwość wysłania przesyłki za granicę? Tak, koszt dostawy w zalezności od kraju zostanie doliczony w koszyku.

  • Co zrobić, jeśli otrzymam niewłaściwy lub uszkodzony produkt?  Prosimy o kontakt z BOK, w tym przypadku przesyłamy kuriera po zwrot/wymianę na nasz koszt. 

  • Jak wygląda procedura zwrotu? Klient jest zobowiązany poinformowac nas o zwrocie, oraz przesłąć produkt wraz z formularzem do centrali. 

  • Czy muszę zapłacić za zwrot? W przypadku gdzy klient odstepuje od umowy, na swój koszt przesyła towar do siedziby sklepu www.

  • Czy mogę dokonać zwrotu w Salonie ? Tak, proszę jednak pamiętać, że personel Salonu nie zwraca płatności jedynie przyjmuje towar do zwrotu i przesyła do siedziby E-sklepu, gdzie zostanie dokonany zwrot.

  • Czy moge odebrać zamówienie w Salonie? Tak,  takie zamówienie musi być wcześniej opłacone przelewem zwykłym lub Przelewem online. W koszyku należy zaznaczyć, w którym Salonie zamówienie będzie odbierane.

  • Jak dobrać rozmiar pierścionka? Szczególowy poradnik znajduje się tu:

  • Co zrobic gdzy nie powiedzie się płatnośc Dotpay? Przelewu można dokonać również na konto: 

    Dane do przelewu:

    Briju 1920 Sp. z o.o.
    ul. Paderewskiego 25-35
    62-200 Gniezno

    mBank: 37 1140 1124 0000 2575 6800 1001

  • Chcę kupić produkt, a na stronie nie widzę wszystkich wymiarów?  Pod zdjęciem produktu znajduje sie formularz kontaktowy- tam można zadać pytanie. 

  • Czy moge w Salonie złożyć reklamacje produktu zakupionego on-line? W każdym Salonie Briju klient ma prawo reklamowac towar zakupiony w sklepie internetowym, proszę pamiętać aby zaznaczyc podczas składania reklamacji o formie zakupu.