FAQ - najczęściej zadawane pytania

TU ZNAJDZIESZ ODPOWIEDZI NA NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE NAM PYTANIA

 

  • Czy podczas zakupów w sklepie internetowym mogę korzystać z rabatów Programu Lojalnościowego?

Oczywiście. Instrukcję, jak skonfigurować kartę programu lojalnościowego oraz jak wykorzystać przysługujący Ci rabat znajdziesz tutaj. A aplikację mobilną Programu Lojalnościowego (jeśli jeszcze nie jesteś jego uczestniczką / uczestnikiem) możesz pobrać stąd.

  • Jakie są dostępne formy płatności?

Dostępne formy płatności to przelew na nasze konto bankowe, płatności elektroniczne za pośrednictwem serwisu DotPay, płatność za pobraniem (przy odbiorze u kuriera).

  • Czy płacę więcej jeśli wybiorę pobranie?

W przypadku pobrania nie pobieramy ŻADNYCH dodatkowych opłat.

  • Ile kosztuje dostawa?

Przy zamówieniach do 100 zł koszt dostawy zależy od wybranej formy dostawy (aktualne koszty dostawy sprawdź tutaj), dla zamówień o wartości powyżej 100 zł DOSTAWA JEST GRATIS.

  • Czy jest możliwość śledzenia przesyłki?

Po zrealizowaniu zamówienia na adres email zamawiającego wysyłamy numer listu przewozowego. Możesz samodzielnie śledzić aktualny status paczki.

  • Czy jest możliwość wysłania przesyłki za granicę?

Tak, koszt dostawy w zależności od kraju zostanie doliczony w koszyku.

  • Co zrobić, jeśli otrzymam niewłaściwy lub uszkodzony produkt?

Prosimy o kontakt z nami, w tym przypadku przesyłamy kuriera po zwrot / wymianę na nasz koszt.

  • Jak wygląda procedura zwrotu?

Klient jest zobowiązany poinformować nas o zwrocie, oraz przesłać produkt wraz z formularzem zwrotu na adres podany tutaj.

  • Czy muszę zapłacić za zwrot?

W przypadku gdy klient odstępuje od umowy, na swój koszt przesyła do nas zakupione produkty.

  • Czy mogę dokonać zwrotu w salonie stacjonarnym Briju?

Oczywiście jest to możliwe, prosimy jednak pamiętać, że personel Salonu nie zwraca płatności, a jedynie przyjmuje towar do zwrotu i przesyła do siedziby Briju, gdzie zostanie dokonany zwrot pieniędzy w obowiązującym ustawowo terminie.

  • Czy mogę odebrać w salonie jubilerskim Briju zamówienie złożone w sklepie internetowym?

Tak. Zamówienie musi być z góry opłacone (salony stacjonarne nie przyjmują zapłaty za zamówienia ze sklepu internetowego) przelewem na nasze konto bankowe lub przelewem online. W koszyku należy zaznaczyć, w którym salonie zamówienie będzie odbierane.

  • Jak dobrać rozmiar pierścionka?

Szczegółowy poradnik znajdziesz tutaj

  • Co zrobić gdy nie powiedzie się płatność elektroniczna poprzez serwis DotPay?

Przelewu można dokonać również na nasze konto bankowe. Dane naszego konta znajdziesz tutaj.

Dane do przelewu:

Briju 1920 Sp. z o.o.
ul. Paderewskiego 25-35
62-200 Gniezno

mBank: 37 1140 1124 0000 2575 6800 1001

  • Chcę kupić produkt, a na stronie nie widzę wszystkich wymiarów? 

Pod zdjęciem produktu znajduje sie formularz kontaktowy - tam można zadać pytanie. Odpowiemy na nie tak szybko, jak to będzie możliwe.

  • Czy mogę w salonie jubilerskim Briju złożyć reklamację produktu zakupionego w sklepie internetowym?

W każdym Salonie Briju masz prawo reklamować towar zakupiony w sklepie internetowym, proszę pamiętać aby zaznaczyć podczas składania reklamacji o formie zakupu (sklep internetowy).