FAQ - najczęściej zadawane pytania
TU ZNAJDZIESZ ODPOWIEDZI NA NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE NAM PYTANIA
-
Czy podczas zakupów w sklepie internetowym mogę korzystać z rabatów Programu Lojalnościowego?
Oczywiście. Instrukcję, jak skonfigurować kartę programu lojalnościowego oraz jak wykorzystać przysługujący Ci rabat znajdziesz tutaj. A aplikację mobilną Programu Lojalnościowego (jeśli jeszcze nie jesteś jego uczestniczką / uczestnikiem) możesz pobrać stąd.
-
Jakie są dostępne formy płatności?
Dostępne formy płatności to przelew na nasze konto bankowe, płatności elektroniczne za pośrednictwem serwisu DotPay, płatność za pobraniem (przy odbiorze u kuriera).
-
Czy płacę więcej jeśli wybiorę pobranie?
W przypadku pobrania nie pobieramy ŻADNYCH dodatkowych opłat.
-
Ile kosztuje dostawa?
Przy zamówieniach do 100 zł koszt dostawy zależy od wybranej formy dostawy (aktualne koszty dostawy sprawdź tutaj), dla zamówień o wartości powyżej 100 zł DOSTAWA JEST GRATIS.
-
Czy jest możliwość śledzenia przesyłki?
Po zrealizowaniu zamówienia na adres email zamawiającego wysyłamy numer listu przewozowego. Możesz samodzielnie śledzić aktualny status paczki.
-
Czy jest możliwość wysłania przesyłki za granicę?
Tak, koszt dostawy w zależności od kraju zostanie doliczony w koszyku.
-
Co zrobić, jeśli otrzymam niewłaściwy lub uszkodzony produkt?
Prosimy o kontakt z nami, w tym przypadku przesyłamy kuriera po zwrot / wymianę na nasz koszt.
-
Jak wygląda procedura zwrotu?
Klient jest zobowiązany poinformować nas o zwrocie, oraz przesłać produkt wraz z formularzem zwrotu na adres podany tutaj.
-
Czy muszę zapłacić za zwrot?
W przypadku gdy klient odstępuje od umowy, na swój koszt przesyła do nas zakupione produkty.
-
Czy mogę dokonać zwrotu w salonie stacjonarnym Briju?
Oczywiście jest to możliwe, prosimy jednak pamiętać, że personel Salonu nie zwraca płatności, a jedynie przyjmuje towar do zwrotu i przesyła do siedziby Briju, gdzie zostanie dokonany zwrot pieniędzy w obowiązującym ustawowo terminie.
-
Czy mogę odebrać w salonie jubilerskim Briju zamówienie złożone w sklepie internetowym?
Tak. Zamówienie musi być z góry opłacone (salony stacjonarne nie przyjmują zapłaty za zamówienia ze sklepu internetowego) przelewem na nasze konto bankowe lub przelewem online. W koszyku należy zaznaczyć, w którym salonie zamówienie będzie odbierane.
-
Jak dobrać rozmiar pierścionka?
Szczegółowy poradnik znajdziesz tutaj
-
Co zrobić gdy nie powiedzie się płatność elektroniczna poprzez serwis DotPay?
Przelewu można dokonać również na nasze konto bankowe. Dane naszego konta znajdziesz tutaj.
Dane do przelewu:
Briju 1920 Sp. z o.o.
ul. Paderewskiego 25-35
62-200 Gniezno
mBank: 37 1140 1124 0000 2575 6800 1001
-
Chcę kupić produkt, a na stronie nie widzę wszystkich wymiarów?
Pod zdjęciem produktu znajduje sie formularz kontaktowy - tam można zadać pytanie. Odpowiemy na nie tak szybko, jak to będzie możliwe.
-
Czy mogę w salonie jubilerskim Briju złożyć reklamację produktu zakupionego w sklepie internetowym?
W każdym Salonie Briju masz prawo reklamować towar zakupiony w sklepie internetowym, proszę pamiętać aby zaznaczyć podczas składania reklamacji o formie zakupu (sklep internetowy).