Darmowa dostawa już od 100 zł!  
• • •  Darmowa dostawa już od 100 zł  • • 60 dni na zwrot • • • Pobierz aplikację• • •
Tryb offline

Dostawa i płatność

KOSZTY WYSYŁKI

Zamówienia o wartości powyżej 100 zł wysyłamy GRATIS.
Dla zamówień poniżej 100 zł obowiązuje poniższy cennik:

  • Paczkomaty InPost: 15,00 zł 9,90 zł
  • Kurier InPost: 15,00 zł
  • Kurier GLS: 30,00 zł

Ceny wysyłek zagranicznych uzależnione są od strefy (położenia) danego kraju i kształtują się od 60 zł do 500 zł.

CZAS REALIZACJI ZAMÓWIENIA

Termin otrzymania przesyłki = termin wysyłki + czas dostawy

W przypadku płatności przelewem, czas otrzymania paczki wydłuża się o czas realizacji przelewu. Płatności zazwyczaj księgowane są w ciągu 2-3 dni roboczych.

Przy każdym produkcie zaznaczony jest przybliżony czas realizacji zamówienia, który liczymy od chwili zaksięgowania wpłaty na naszym koncie. Zamówienia realizujemy za pośrednictwem firm GLS, Kurier InPost, Paczkomaty InPost. Wysyłki zagraniczne realizujemy za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD.

Jeżeli zamówienie składa się z kilku produktów, to liczony jest najdłuższy z terminów wysyłki.
Jeżeli zamówienie zostanie złożone w dzień roboczy po godzinie 12:00, jego realizacja rozpoczyna się następnego dnia roboczego.

  • Czas realizacji może ulec wydłużeniu w przypadku zamówień, składających się z kilku produktów. Aby wygodnie dla Ciebie dostarczyć je w jednej przesyłce, może zachodzić konieczność kompletacji z kilku magazynów.

W momencie przekazania paczki Kurierowi wyślemy wiadomość e-mail, w której podajemy numer listu przewozowego. Czas dostawy to 1-2 dni.

ODBIÓR OSOBISTY W SALONACH JUBILERSKICH BRIJU

Zamówienia realizowane przez briju.pl - możesz za darmo odbierać w Salonach Briju - zobacz listę salonów

Warunki odbioru zamówienia w Salonie:

- zamówienie musi być wcześniej opłacone

- informację o miejscu odbioru klient zaznacza w koszyku, wybierając opcję: Odbiór w salonie oraz wybierając z mapy daną lokalizacje.

W momencie, kiedy przesyła jest gotowa do odbioru we wskazanym salonie, wysyłamy wiadomość e-mail i SMS z informacja o możliwości obioru zamówienia.

Podczas odbioru zamówienia pracownicy mogą prosić o okazanie dokumentu tożsamości i podanie nr zamówienia.

FORMY PŁATNOŚCI

W czasie realizacji zakupu o wyborze formy, która najbardziej Ci odpowiada, zdecydujesz w koszyku już w pierwszym kroku składania zamówienia.

Przelewem zwykłym. Po złożeniu zamówionego produktu w sklepie otrzymasz e-mailem numer rachunku bankowego, na który należy przelać właściwą kwotę. Z chwilą zaksięgowania wpłaty na rachunku bankowym Briju.pl, zamówienie jest przekazywane do realizacji.

Dane do przelewu:
BRIJU 1920 Limited
ul. Paderewskiego 25-35
62-200 Gniezno

mBank: 37 1140 1124 0000 2575 6800 1001

Na przelew czekamy 7 dni kalendarzowych- po tym czasie zamówienie zostanie anulowane.

Przelewem online - za pośrednictwem Przelewy24.

Przy odbiorze (za pobraniem) - zapłata gotówką kurierowi przy odbiorze zamówienia.

Kartą podarunkową Briju - zapłata środkami zgromadzonymi na Karcie Podarunkowej Briju. Płatność Kartą Podarunkową jest księgowana natychmiast, a zamówienie z chwilą jego złożenia zostaje przekazane do realizacji. Płatność Kartą Podarunkową Briju jest możliwa wyłącznie w przypadku, gdy środki zgromadzone na Karcie pozwalają na pokrycie wartości zamówienia w całości.

MOŻLIWOŚĆ PONOWIENIA PŁATNOŚCI PO NIEUDANEJ PRÓBIE

W przypadku, gdy nie powiedzie Ci się płatność elektroniczna za zamówienie w naszym sklepie internetowym, możesz ponowić próbę płatności. Link do wykonania ponownej próby opłacenia zamówienia znajdziesz w emailu z potwierdzeniem zamówienia. Będzie on aktywny do chwili skutecznej próby płatności bądź anulowania zamówienia.

UWAGA! WYDŁUŻAMY CZAS NA BEZPŁATNY ZWROT AŻ DO 60 DNI!

newsletter

dołącz do nas