Brak informacji o wydłużonym czasie realizacji. Na stronie widniało "wysyłka w dwa dni" pierścionek doszedł po 8 dniach. Niestety trzeba było ponieść dodatkowe koszty bo miał być to prezent, a niestety przyszedł po dacie urodzin, dodatkowo byliśmy na zagranicznych wakacjach i wróciliśmy później co jeszcze bardziej popsuło efekt. I jak pierścionek finalnie ładnie się świeci bo wszystko z nim ok, tak ja musiałem trochę świecić oczami z lekkiego zażenowania. Po kontakcie z obsługą klienta i zwróceniu uwagi, wiedziałem że briju.pl nie za bardzo się przejmuje faktem opóźnienia. Bez żadnej chęci złagodzenia sprawy przyznali, że mogę jak najbardziej odstąpić od umowy jak najszybciej ich informując. Bez słowa przepraszam, czy czegokolwiek. Słabo. Gdybym wiedział, że kupuje pierścionek w pracowni jubilerskiej gdzie będzie on dopiero wykonywany, a nie w sklepie internetowym gdzie towar jest od razu dostępny, to pewnie kupiłbym gdzie indziej. No cóż, niesmak pozostał. Trzeba brać poprawkę na przyszłość. Lekcja odrobiona. Pozdrawiam