KOLCZYKI Z BIAŁEGO ZŁOTA Z DIAMENTAMI KOLEKCJA SPARKLE WISZĄCE 333 SZTYFT (BI-000804)

1 290,00 
wysyłka 48 godzin

Precyzja wykonania i autorskie, oryginalne wzornictwo sprawiają, że każdy wzór jest ponadczasowy, a każda osoba, która nosi biżuterię BRIJU czuje się wyjątkowo. BRIJU jest dla każdego, kto chce czuć się AMAZING. EVERYDAY.



  • Kamienie diamenty 20 szt o łącznej masie 0,043 ct
  • Wymiary: długość kolczyka: 35 mm, szerkość: 8 mm
  • Próba złota: 333
Kruszec: BIAŁE ZŁOTO
Kamień: Diament
Próba: 333

UWAGA!  DO ODWOŁANIA WYDŁUŻAMY CZAS NA BEZPŁATNY ZWROT AŻ DO 60 DNI! 

CZAS REALIZACJI ZAMÓWIENIA

Zamówienia złożone w sklepie Briju.pl na terenie Polski realizujemy za pośrednictwem firm kurierskich GLS, Kurier InPost, Paczkomaty InPost. Wysyłki zagraniczne realizujemy za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD. Przy każdym produkcie zaznaczony jest przybliżony czas realizacji zamówienia, który liczymy od chwili zaksięgowania wpłaty na naszym koncie.

Jeżeli zamówienie składa się z kilku produktów, to liczony jest najdłuższy z terminów wysyłki.
Jeżeli zamówienie zostanie złożone w dzień roboczy po godzinie 12:00, jego realizacja rozpoczyna się następnego dnia roboczego.

Termin otrzymania przesyłki = termin wysyłki + czas dostawy

W przypadku płatności przelewem, czas otrzymania paczki wydłuża się o czas realizacji przelewu. Płatności zazwyczaj księgowane są w ciągu 2-3 dni roboczych.

W momencie wyjścia paczki z magazynu wysyłamy wiadomość e-mail, w której podajemy numer listu przewozowego. Kurier ma obowiązek dostarczyć przesyłkę w ciągu jednego do dwóch dni roboczych.

KOSZTY WYSYŁKI

UWAGA! OBNIŻAMY DO ODWOŁANIA KOSZTY WYSYŁKI DO PACZKOMATÓW INPOST! TERAZ TYLKO 9,90 ZŁ!

Zamówienia o wartości powyżej 100 zł wysyłamy na terenie Polski całkowicie GRATIS. Dla zamówień o wartości poniżej 100 zł obowiązuje poniższy cennik:

  • Paczkomaty InPost: 15,00 zł 9,90 zł (cena promocyjna do odwołania)
  • Kurier InPost: 15,00 zł
  • Kurier GLS: 30,00 zł

Ceny wysyłek zagranicznych uzależnione są od strefy (położenia) danego kraju i kształtują się od 60zł do 500zł, niezależnie od kwoty zamówienia.

 

ODBIÓR OSOBISTY W SALONACH JUBILERSKICH BRIJU

Zamówienia realizowane przez www.briju.pl - możesz za darmo odbierać w Salonach Briju - https://www.briju.pl/salony-briju

Warunki odbioru zamówienia w Salonie:

- zamówienie musi być wcześniej opłacone przelewem zwykłym lub Przelewem online  - za pośrednictwem systemu płatności elektronicznych DotPay.pl

- informację o miejscu odbioru klient zaznacza w koszyku, wybierając opcję: Obiór w punkcie, oraz wybierając z mapy daną lokalizacje. 

W momencie wyjścia paczki z magazynu wysyłamy wiadomość e-mail z informacja w jakim dniu zamówienie będzie w Salonie.

Podczas odbioru zamówienia pracownicy mogą prosić o okazanie dokumentu tożsamości i podanie nr zamówienia.

Odbiór osobisty w Salonie może wydłużyć czas realizacji zamówienia o kolejne 3 dni robocze.

FORMY PŁATNOŚCI

Aby odpowiedzieć na Twoje potrzeby dajemy Ci do wyboru trzy formy płatności. W czasie realizacji zakupu o wyborze formy, która najbardziej Ci odpowiada, zdecydujesz w koszyku już w pierwszym kroku składania zamówienia. Pamiętaj jednak, że po przekroczeniu kwoty 100 zł to my zapłacimy za Twoja przesyłkę.

Możliwe są następujące formy płatności:

Przelewem zwykłym  -  forma płatności dla klientów, którzy preferują samodzielne logowanie się do banku internetowego, wizytę w swoim oddziale banku lub na poczcie. Po złożeniu zamówionego produktu w sklepie otrzymasz e-mailem numer rachunku bankowego, na który należy przelać właściwą kwotę. Z chwilą zaksięgowania wpłaty na rachunku bankowym Briju.pl, zamówienie jest przekazywane do realizacji.

Przelewem online  - za pośrednictwem systemu płatności elektronicznych DotPay.pl możesz zapłacić
szybkim przelewem elektronicznym (lista dostępnych banków jest widoczna podczas składania zamówienia) oraz kartą kredytową.

Przy odbiorze (za pobraniem) - zapłata gotówką kurierowi przy odbiorze zamówienia. W wybranych przypadkach sklep Briju.pl zastrzega sobie prawo do dodatkowej weryfikacji telefonicznej tego typu zamówień.
 
Dane do przelewu:

Briju 1920 Sp. z o.o.
ul. Paderewskiego 25-35
62-200 Gniezno

mBank: 37 1140 1124 0000 2575 6800 1001

Na przelew czekamy 7 dni kalendarzowych- po tym czasie zamówienie zostanie anulowane.

 

 

SKLEP INTERNETOWY

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ

SKLEP STACJONARNY

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ

Sklep internetowy

•  Jak dokonać zwrotu produktów zakupionych w sklepie internetowym?

Jeśli zakupiony towar nie spełnia Twoich oczekiwań możesz zwrócić go w terminie określonym w Regulaminie Sklepu Internetowego Briju.pl. Pamiętaj, zwracany towar nie może być noszony/używany/uszkodzony; musi być pełnowartościowy. Pamiętaj, że to Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące czynnikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy zgodnie z ustawą o prawach konsumenta. Koszty z tytuły odesłania zwrotu również ponosi Klient, dlatego pamiętaj o opłaceniu przesyłki – paczka za pobraniem nie zostanie odebrana.

Jak to działa?

Zamówione towary nie spełniają Twoich oczekiwań i chcesz je zwrócić? Postępuj zgodnie z poniższą instrukcją:

WYPEŁNIJ FORMULARZ

Żeby skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy, musisz poinformować nas o takim zamiarze w drodze jednoznacznego oświadczenia. W tym celu skorzystaj z gotowego formularza odstąpienia od umowy. Przygotowany formularz dołóż do paczki wraz ze zwracanym towarem.

SPAKUJ

Przed odesłaniem upewnij się, że zwracany towar jest bezpiecznie zapakowany, a do paczki dołączyłeś/-aś formularz zwrotu oraz dowód zakupu.

ZWRÓĆ W SALONIE LUB ODEŚLIJ

Masz w pobliżu salon jubilerski Briju? Tam również możesz dokonać zwrotu. Wraz ze zwracanym towarem przedstaw dowód zakupu i przekaż wypełniony formularz zwrotu. Pamiętaj! Personel salonu nie zwraca płatności - jedynie przyjmuje towar do zwrotu. Zwrot płatności nastąpi w trybie opisanym w Regulaminie Sklepu Internetowego Briju.pl.

Jeżeli przesyłkę będziesz odsyłać, nadaj ją do:

Briju 1920 Sp. z o.o., ul. Paderewskiego 25-35, 62-200 Gniezno z dopiskiem: „ZWROT WWW”

ZWROT PIENIĘDZY

Zwrotu środków pieniężnych nastąpi w trybie opisanym w Regulaminie Sklepu Internetowego Briju.pl przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użyłeś/-aś przy opłacaniu zamówienia, chyba że wyraźnie wyraziłeś/-aś zgodę na inne rozwiązanie - w każdym przypadku nie poniesiesz żadnych opłat w związku z tym zwrotem. Jeśli zamówienie było opłacone za pobraniem (płatność gotówką przy odbiorze), uprzejmie prosimy o podanie numeru konta, na jaki mamy zwrócić środki (w formularzu zwrotu). Pamiętaj, w przypadku odstąpienia od umowy zwrócimy Ci wszystkie otrzymane płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas).

•  Jak złożyć reklamację na produkty zakupione w sklepie internetowym?

Zgodnie z obowiązującymi przepisami ponosimy odpowiedzialność (na zasadach określonych w Kodeksie Cywilnym) za wady fizyczne i prawne oferowanych przez nas towarów. Zamówione towary możesz reklamować w ciągu 2 lat licząc od dnia odebrania przesyłki.

Jak to działa?

Zamówiony towar posiada wadę i chcesz go reklamować? Postępuj zgodnie z poniższą instrukcją:

WYPEŁNIJ ZGŁOSZENIE

Po wykryciu wady towaru wypełnij przygotowane przez nas zgłoszenie reklamacyjne. Oprócz podstawowych danych zarówno personalnych, jak i dotyczących samego towaru wskaż również swoje żądania. Po wykryciu wady w biżuterii zakupionej w sklepie internetowym masz prawo do:

• żądać wymiany rzeczy na wolną od wad,

• żądać usunięcia wady.

Uzupełnione zgłoszenie reklamacyjne koniecznie podpisz, we wskazanym miejscu.

SPAKUJ

Starannie zapakuj uszkodzony towar, a do paczki dołóż wypełnione zgłoszenie reklamacyjne oraz dowód zakupu.

DOSTARCZ DO SALONU LUB ODEŚLIJ

Masz w pobliżu salon jubilerski Briju? Tam również możesz złożyć reklamację. Wraz z reklamowanym towarem zabierz dowód zakupu i wspólnie z naszym pracownikiem wypełnij zgłoszenie reklamacyjne.

Możesz również odesłać wadliwy towar na nasz koszt pod adres:

Briju 1920 Sp. z o.o., ul. Paderewskiego 25-35, 62-200 Gniezno z dopiskiem: „REKLAMACJA WWW”

ROZSTRZYGNIĘCIE REKLAMACJI

W ciągu 14 dni rozpatrzymy Twoją reklamację. Pamiętaj jednak, że termin rozpatrzenia reklamacji nie jest terminem naprawy. Poinformujemy Cię, jeżeli naprawa będzie skomplikowana i będzie wymagała sprowadzenia dodatkowych części – co może wydłużyć czas jej trwania do 90 dni.

 

Pełen regulamin reklamacyjny Briju 1920 Sp. z o.o. znajdziesz tutaj.

 

Sklep stacjonarny

•  Czy jest możliwy zwrot produktów zakupionych w sklepie stacjonarnym?

Jeżeli towary zakupione w sklepie stacjonarnym nie spełniają Twoich oczekiwań możesz w ciągu 7 dni wymienić je na inne - o tej samej wartości lub droższe, z dopłatą. Istnieje również możliwość wymiany na kartę podarunkową o wartości równej zwracanego przedmiotu. Karta ta będzie ważna przez 12 miesięcy, licząc od dnia wymiany.

•  Jak złożyć reklamację na produkty zakupione w sklepie stacjonarnym?

Zgodnie z obowiązującymi przepisami ponosimy odpowiedzialność (na zasadach określonych w Kodeksie Cywilnym) za wady fizyczne i prawne oferowanych przez nas towarów. Zamówione towary możesz reklamować w ciągu 2 lat licząc od dnia odebrania przesyłki. W celu zgłoszenia reklamacji udaj się wraz z wadliwym towarem do najbliższego salonu Briju, gdzie na miejscu nasz pracownik zajmie się reklamacją.

 

 

Potrzebujesz pomocy?

Kiedy w 1920 roku Jan Piotrowski otwierał swój pierwszy zakład i sklep złotniczy, nikt nie spodziewał się, że po niemal stu latach, jego potomkowie wciąż będą nim zarządzać. Zwłaszcza, ze społeczne perturbacje i wojenne zawieruchy minionego wieku nikogo chyba nie napawały optymizmem. Na szczęście, pasja, którą mistrz Jan przekazał swojemu najmłodszemu synowi Ryszardowi, sprawiła, że nawet polityczne prześladowania nie stanowiły dla istnienia zakładu przeszkody. I to właśnie dzięki tej pasji, uporowi i talentowi, dziś czterech braci kieruje świetnie prosperującą firmą, która jest jednym z najlepszych producentów biżuterii w Europie Środkowej.

Briju to młoda marka na polskim rynku jubilerskim. Dynamiczną budowę sieci detalicznej swoich salonów rozpoczęła w 2013 roku i od tej pory nie zwalnia tempa. Do dnia dzisiejszego otwartych zostało już ponad 70 salonów, znajdujących się w najbardziej dogodnych i prestiżowych lokalizacjach na terenie całej Polski.

 

Zdecydowanym atrybutem firmy jest własna produkcja, co sprawia, że niemal każdy element od podstaw projektowanej i ręcznie tworzonej biżuterii musi przejść przez wiele etapów pracy, aby ostateczny produkt był naprawdę wyjątkowy. Oferta handlowa marki to najwyższej jakości wyroby jubilerskie ze złota i srebra, kolekcje z diamentami i innymi kamieniami szlachetnymi, a także szeroka gama obrączek produkowanych na indywidualne zamówienie oraz zegarki wielu renomowanych marek. Briju prezentuje autorskie kolekcje oraz aktualne nowości zgodne z najnowszymi trendami.

 

 

O Briju nie da się opowiedzieć jednym słowem, zdaniem, czy akapitem.
Język jest na to zbyt ubogi. Jak w słowach oddać szczęście osoby obdarowanej pierścionkiem zaręczynowym?
Albo radość z diamentowych kolczyków, otrzymanych na urodzi
Dlatego z dumą twierdzimy, że nasza biżuteria wyraża znacznie więcej niż słowa.
Briju powstało, by olśniewać. By wyróżniać z tłumu osoby pragnące wyglądać pięknie i oryginalnie.
By skupiać na sobie pełen podziwu wzrok mężczyzn i spojrzenia kobiet, okraszone nutką za
 
Od prawie 100 lat oferujemy ręcznie wyrabianą, niepowtarzalną biżuterię sprzedawaną w całej Eu
Otwieramy Salony w największych Galeriach w Polsce, proponujemy każdemu Klientowi wyjątkowy wybór i najwyższą jakość.to marka dla tych, których nie zadowala przeci
 
Zobacz także
Ostatnio oglądane