BI-000347: PIERŚCIONEK ZŁOTY Z DIAMENTAMI I AMETYSTEM 333

1 190,00 
wysyłka do 10 dni roboczych
Kolekcja Briju Diamonds to diamentowa biżuteria o niepowtarzalnym blasku – dla tych, którzy chcą poczuć magię zaklętą w brylancie i przyciągać wzrok nawet z oddali.

Wielkość diamentu: ~0,086ct
Kruszec: RÓŻOWE ZŁOTO
Kamień: Ametyst, Diament, RÓŻOWY AMETYST
Próba: 333

CZAS REALIZACJI ZAMÓWIENIA

Wszystkie  zamówienia złożone w sklepie Briju.pl na terenie Polski realizujemy za pośrednictwem firmy kurierskiej TNT. Wysyłki zagraniczne realizujemy za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD. Przy każdym produkcie zaznaczony jest przybliżony czas realizacji zamówienia, który liczymy od chwili zaksięgowania wpłaty na naszym koncie.

Jeżeli zamówienie składa się z kilku produktów, to liczony jest najdłuższy z terminów wysyłki.
Jeżeli zamówienie zostanie złożone w dzień roboczy po godzinie 12:00, jego realizacja rozpoczyna się następnego dnia roboczego.

Koszt przesyłki na terenie Polski to kwota 30 złotych za przesyłki o wartości produktów na kwotę do 100 złotych. Pozostałe przesyłki o wartości produktów powyżej 100 złotych realizowane będą na nasz koszt. Ceny wysyłek zagranicznych uzależnione są od strefy (położenia) danego kraju i kształtują się od 60zł do 500zł, niezależnie od kwoty zamówienia.

Termin otrzymania przesyłki = termin wysyłki + czas dostawy

W przypadku płatności przelewem, czas otrzymania paczki wydłuża się o czas realizacji przelewu. Płatności zazwyczaj księgowane są w ciągu 2-3 dni roboczych.

W momencie wyjścia paczki z magazynu wysyłamy wiadomość e-mail, w której podajemy numer listu przewozowego. Kurier ma obowiązek dostarczyć przesyłkę w ciągu jednego do dwóch dni roboczych.

Odbiór osobisty w  Salonie

Zamówienia realizowane przez www.briju.pl - możesz za darmo odbierać w Salonach Briju - http://www.briju.pl/salony-briju.

Warunki odbioru zamówienia w Salonie:

- zamówienie musi być wcześniej opłacone przelewem zwykłym lub Przelewem online  - za pośrednictwem systemu płatności elektronicznych DotPay.pl

-  informację o miejscu odbioru należy umieścić podczas składania zmówienia w pozycji „Uwagi”.

W momencie wyjścia paczki z magazynu wysyłamy wiadomość e-mail z informacja w jakim dniu zamówienie będzie w Salonie.

Podczas odbioru zamówienia pracownicy mogą prosić o okazanie dokumentu tożsamości i podanie nr zamówienia. 

Odbiór osobisty w Salonie może wydłużyć czas realizacji zamówienia o kolejne 3 dni robocze.

FORMY PŁATNOŚCI

Aby odpowiedzieć na Twoje potrzeby dajemy Ci do wyboru trzy formy płatności. W czasie realizacji zakupu o wyborze formy, która najbardziej Ci odpowiada, zdecydujesz w koszyku już w pierwszym kroku składania zamówienia. Pamiętaj jednak, że po przekroczeniu kwoty 100 zł to my zapłacimy za Twoja przesyłkę.

Możliwe są następujące formy płatności:  

Przelewem zwykłym  -  forma płatności dla klientów, którzy preferują samodzielne logowanie się do banku internetowego, wizytę w swoim oddziale banku lub na poczcie. Po złożeniu zamówionego produktu w sklepie otrzymasz e-mailem numer rachunku bankowego, na który należy przelać właściwą kwotę. Z chwilą zaksięgowania wpłaty na rachunku bankowym Briju.pl, zamówienie jest przekazywane do realizacji.

Przelewem online  - za pośrednictwem systemu płatności elektronicznych DotPay.pl możesz zapłacić
szybkim przelewem elektronicznym (lista dostępnych banków jest widoczna podczas składania zamówienia) oraz kartą kredytową.

Przy odbiorze (za pobraniem) -  zapłata gotówką kurierowi przy odbiorze zamówienia. W wybranych przypadkach sklep Briju.pl zastrzega sobie prawo do dodatkowej weryfikacji telefonicznej tego typu zamówień.
 
Dane do przelewu:

Briju 1920 Sp. z o.o.
ul. Paderewskiego 25-35
62-200 Gniezno

mBank: 37 1140 1124 0000 2575 6800 1001

Na przelew czekamy 7 dni kalendarzowych- po tym czasie zamówienie zostanie anulowane. 

Szanowny Kliencie, jeśli coś poszło nie tak w realizacji zamówienia i nie jesteś zadowolony z dokonanego zakupu, nie ma powodów do zdenerwowania! Nasza firma szanuje Twoje prawa. Poniżej zamieściliśmy informacje, które pozwolą Ci szybko i wygodnie złożyć reklamację lub dokonać zwrotu towaru zakupionego w sklepie internetowym w ramach odstąpienia od umowy.

Wszelkie niezgodności  zrealizowanego zamówienia należy zglaszać do 2 dni od odebrania paczki. Adres kontaktowy: bok@briju.pl

 

1) INFORMACJE DOTYCZĄCE KORZYSTANIA Z PRAWA ODSTĄPIENIA OD UMOWY

Zgodnie z aktualnymi przepisami prawnymi, mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy.

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas (BRIJU 1920 SPÓŁKA Z O.O., ul. Paderewskiego 25-35, 62-200 Gniezno) o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną). Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy >, jednak nie jest to obowiązkowe.

Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy. W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie - w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem.

Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. Proszę odesłać lub przekazać nam rzecz niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni.  Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.

Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

ZWROT TOWARU ZAKUPIONEGO W E-SKLEPIE W SALONIE STACJONARNYM

Zwrotu towaru zakupionego przez internet można dokonać w Salonie stacjonarnym Briju. Personel Salonu nie zwraca płatności- jedynie przyjmuje towar do zwrotu i przesyła do siedziby E-sklepu, gdzie zostanie dokonany zwrot. Wraz z towarem, w Salonie stacjonarnym, klient zobowiązany jest do przedstawienia dowodu zakupu. Należy również wypełnić formularz zwrotu, wraz z podaniem nr konta na jakie zwracamy płatność. 

 

2) INFORMACJE DOTYCZĄCE OŚWIADCZENIA O SKORZYSTANIU Z RĘKOJMI PRZEZ KONSUMENTA (REKLAMACJE)

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, ponosimy wobec Państwa odpowiedzialność na zasadach określonych w Kodeksie cywilnym za wady fizyczne i prawne.
Macie Państwo po wykryciu wady w biżuterii zakupionej w e-sklepie prawo:

  1. złożyć oświadczenie o żądaniu obniżenia ceny;
  2. złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy, ale nie wtedy kiedy wada jest nieistotna;
  3. żądać wymiany rzeczy na wolną od wad;
  4. żądać usunięcia wady.

W ciągu 14 dni ustosunkujemy się do Państwa oświadczenia lub żądania.

Jesteście Państwo zobowiązani dostarczyć rzecz wadliwą na nasz koszt na adres (BRIJU 1920 SPÓŁKA Z O.O., ul. Paderewskiego 25-35, 62-200 Gniezno) a jeżeli dostarczenie rzeczy przez Państwo byłoby nadmiernie utrudnione (np. ze względu na rodzaj rzeczy lub sposób jej zamontowania) obowiązani jesteście udostępnić nam rzecz
w miejscu, w którym się znajduje.

Koszty wymiany lub naprawy ponosi my, za wyjątkiem przypadku, jeżeli rzecz wadliwa została zamontowana. Wtedy zobowiązani jesteście Państwo ponieść część związanych z tym kosztów przewyższających cenę rzeczy. Macie Państwo alternatywnie prawo żądać od nas zapłaty części kosztów demontażu i ponownego zamontowania, ale do wysokości ceny rzeczy sprzedanej.

Odpowiadamy z tytułu rękojmi jeśli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od momentu wydania Państwu rzeczy, a jeżeli przedmiotem sprzedaży była rzecz używana roku od momentu jej wydania. Państwa uprawnienie jest ograniczone w czasie do roku, licząc od dnia stwierdzenia wady jednak nie upływa wcześniej niż przed upływem dwóch lat od momentu wydania Wam rzeczy, a jeżeli przedmiotem sprzedaży była rzecz używana przed upływem roku od momentu wydania Wam rzeczy. Wyjątkiem jest sytuacja kiedy określony przez nas lub producenta termin przydatności rzeczy do użycia kończy się po upływie dwóch lat od momentu wydania Wam rzeczy. Odpowiadamy wtedy z tytułu rękojmi za wady fizyczne tej rzeczy stwierdzone przed upływem tego terminu.

Odpowiedzialność za wady prawne jest w istocie taka sama, a czas na zgłoszenie biegnie od momentu dowiedzenia się o wadzie, a okresy przedawnienia od uprawomocnienia się orzeczenia w sprawie rzeczy dotkniętej wadą prawną. Zagadnienie rękojmi jest niezwykle złożone i zachęcamy do zapoznania się z Kodeksem cywilnym i stronami UOKiK i organizacji konsumenckich opisujących dokładnie i obrazowa Państwa uprawnienia. Nasz sklep internetowy działa w zgodzie z prawem i szanuje prawa konsumentów, więc informacje prawne, które tam znajdziecie będą również miały zastosowanie w zakresie umów z nami.

Przydatny link: Oświadczenie o skorzystaniu z rękojmi (formularz) >
 

Zachęcamy do zadawania wszelkich pytań na adres: bok@briju.pl

Briju to młoda marka na polskim rynku jubilerskim. Dynamiczną budowę sieci detalicznej swoich salonów rozpoczęła w 2013 roku i od tej pory nie zwalnia tempa. Do dnia dzisiejszego otwartych zostało już ponad 50 salonów, znajdujących się w najbardziej dogodnych i prestiżowych lokalizacjach na terenie całej Polski.

 

Zdecydowanym atrybutem firmy jest własna produkcja, co sprawia, że niemal każdy element od podstaw projektowanej i ręcznie tworzonej biżuterii musi przejść przez wiele etapów pracy, aby ostateczny produkt był naprawdę wyjątkowy. Oferta handlowa marki to najwyższej jakości wyroby jubilerskie ze złota i srebra, kolekcje z diamentami i innymi kamieniami szlachetnymi, a także szeroka gama obrączek produkowanych na indywidualne zamówienie oraz zegarki wielu renomowanych marek. Briju prezentuje autorskie kolekcje oraz aktualne nowości zgodne z najnowszymi trendami.

 

 

O Briju nie da się opowiedzieć jednym słowem, zdaniem, czy akapitem.
Język jest na to zbyt ubogi. Jak w słowach oddać szczęście osoby obdarowanej pierścionkiem zaręczynowym?
Albo radość z diamentowych kolczyków, otrzymanych na urodzi
Dlatego z dumą twierdzimy, że nasza biżuteria wyraża znacznie więcej niż słowa.
Briju powstało, by olśniewać. By wyróżniać z tłumu osoby pragnące wyglądać pięknie i oryginalnie.
By skupiać na sobie pełen podziwu wzrok mężczyzn i spojrzenia kobiet, okraszone nutką za
 
Od prawie 100 lat oferujemy ręcznie wyrabianą, niepowtarzalną biżuterię sprzedawaną w całej Eu
Otwieramy Salony w największych Galeriach w Polsce, proponujemy każdemu Klientowi wyjątkowy wybór i najwyższą jakość.to marka dla tych, których nie zadowala przeci
 
Ostatnio oglądane