KOSZYK
0 zł

Regulamin promocji

REGULAMIN AKCJI PROMOCYJNEJ ORGANIZOWANEJ W SALONACH Briju

w dniach 19-25 maja 2017 roku

POD HASŁEM „Oferta specjalna na Dzień Matki”

 

Użyte w niniejszym regulaminie zwroty i wyrażenia oznaczają:

1.Organizator – BRIJU 1920 Sp z o.o. z siedzibą w Gnieźnie, ul. Paderewskiego 25-35, 62-200 Gniezno, NIP: 929-18-57-200, Regon: 081173482, KRS Sąd Rejonowy w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy, KRS Nr 0000485851,  Kapitał Zakładowy Spółki: 5 000.00 PLN;

2. Salon Briju- znajdujący się na terenie Rzeczypospolitej Polskiej salon sprzedaży, w którym Organizator prowadzi detaliczną sprzedaż biżuterii;

3. Sklep Internetowy- sklep przy stronie www.briju.pl, w którym Organizator prowadzi detaliczną sprzedaż biżuterii on-line;

4. Towary – biżuteria oferowana do sprzedaży w Salonach Briju oraz Sklepie Internetowym Briju;

5. Uczestnik – klient Salonów Briju, który dokonał zakupu w Salonie oraz Klient Sklepu Internetowego Briju, który dokonał zakupu on-line;

6. Akcja Promocyjna – organizowana przez Organizatora w Salonie Briju oraz Sklepie Internetowym Briju - akcja promocyjna pod hasłem  „Oferta specjalna na Dzień Matki” w ramach której Klient otrzymuje do zakupów rabat na zasadach określonych w Regulaminie;

7. Uczestnik programu lojalnościowego – Klient, który spełnił warunki programu lojalnościowego Briju Więcej Blasku i posiada kartę.

8. Regulamin – niniejszy Regulamin określający zasady przeprowadzenia Akcji Promocyjnej, w szczególności zasady otrzymania przez Klienta gratisu;

§ 1. POSTANOWIENIA OGÓLNE

1. Akcja Promocyjna otrzymania gratisu obowiązuje w Salonie Briju  oraz w Sklepie Internetowym  www.briju.pl.

§ 2. ZASADY UDZIELENIA RABATU

1. Uczestnik ma prawo, a nie obowiązek skorzystania z Akcji Promocyjnej.

2. Oferta dotyczy zakupów realizowanych na terenie Polski.

3. Rabat  może  być udzielony przy zakupach Towarów realizowanych na zasadach określonych niniejszym Regulaminem, w dniach 19-25 maja 2017 roku

4. W Promocji może wziąć udział każdy, kto w dniach obowiązywania Promocji spełni warunki określone w pkt. 4.1. lub 4.2. :

4.1. Podczas dokonywania zakupu towarów w Salonie Briju jest zarejestrowanym uczestnikiem programu lojalnościowego Briju Więcej Blasku i posiada kartę tego programu lojalnościowego oraz przed zakupem na zasadach Promocji okaże kartę programu lojalnościowego Organizatora.

4.2. Podczas dokonywania zakupu towarów w Salonie Briju nie jest zarejestrowanym uczestnikiem programu lojalnościowego Briju Więcej Blasku i nie posiada karty tego programu lojalnościowego.

4.3 Podczas dokonywania zakupu towarów w Sklepie internetowym pod adresem www.briju.pl jest zarejestrowanym lub nie jest zarejestrowanym uczestnikiem programu lojalnościowego „Briju Więcej Blasku”.

5. Uczestnik Promocji spełniający warunki, o których mowa w pkt. 4.1  powyżej, jest uprawniony do otrzymania:

a) 20% rabatu na zakup biżuterii,

b) 10 % rabatu na zakup zegarka lub Nomination.

Uczestnik Promocji spełniający warunki, o których mowa w pkt. 4.2 powyżej, jest uprawniony do otrzymania:

a) 15 % rabatu na zakup biżuterii,

b) 10 % rabatu na zakup zegarka lub Nomination.

Uczestnik Promocji spełniający warunki, o których mowa w pkt. 4.3 powyżej, jest uprawniony do otrzymania:

a) 15 % rabatu  na zakup biżuterii.

6. Rabat, o którym mowa w pkt. 5 powyżej nie może być łączony z innymi rabatami oferowanymi przez Organizatora w dniu sprzedaży, ani z rabatem udzielanym w programie lojalnościowym Organizatora pod nazwą „Briju Więcej Blasku”. Towary przecenione lub objęte innymi obniżkami oferowane w Salonie i/lub Sklepie internetowym nie podlegają rabatowi. W przypadku obowiązywania innych promocji (w tym zniżek), Uczestnik Promocji ma prawo wyboru czy korzysta z rabatu, o którym mowa w pkt. 5 powyżej od regularnej ceny detalicznej brutto czy uczestniczy w innej promocji.

§ 3. ZWROT I WYMIANA TOWARÓW

1. Towary nabyte przez Uczestnika w Salonie Briju, do których był udzielony rabat, podlegają wymianie w terminie 7 dni od dnia nabycia Towaru.

2. Towary nabyte przez Uczestnika w Sklepie on-line podlegają wymianie w terminie 14 dni od dnia nabycia Towaru.

3. Podstawą wymiany Towaru, w przypadkach o których mowa w ust. 1 i 2, jest dowód zakupu Towaru. 

3. Poza przypadkami, o których mowa w ust. 1 i 2 powyżej, Towary nabyte przez Uczestnika w Salonie Briju oraz Sklepie on-line Briju podlegają wymianie w przypadku zgłoszenia uzasadnionej reklamacji Towaru zgodnie z obowiązującymi przepisami Ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku Kodeks cywilny (tekst jedn. Dz. U. z 2016 r., poz. 380 ze zm.) dotyczącymi rękojmi, jeżeli stwierdzona zostanie wada Towaru.

 

 

§ 4. SKARGI

1. Wszelkie ewentualne skargi związane z przebiegiem Akcji Promocyjnej, Uczestnik może zgłaszać w terminie 30 dni od dnia nabycia Towarów lub usiłowania nabycia Towaru.

2. Skargę należy skierować do Organizatora na piśmie, najlepiej listem poleconym, na wskazany w § 1 Regulaminu adres Organizatora, z dopiskiem „Oferta specjalna na Dzień Matki”.

3. Skarga powinna zawierać imię i nazwisko Uczestnika, adres korespondencyjny Uczestnika oraz opis okoliczności stanowiących podstawę skargi. 

4. Organizator rozpatruje skargę w terminie 14 dni od dnia jej doręczenia. Uczestnik zostanie powiadomiony o wyniku rozpatrzenia skargi listem poleconym wysłanym na adres korespondencyjny wskazany przez Uczestnika w skardze.

§ 5. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

1. Podstawą przeprowadzenia Akcji Promocyjnej, są postanowienia Regulaminu oraz obowiązujące przepisy prawa.

2. Regulamin dostępny jest w Salonach Briju, na stronie www.briju.pl oraz w siedzibie organizatora.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Regulamin programu rabatowego „BRIJU WIĘCEJ BLASKU”

§ 1 Postanowienia ogólne

1. Regulamin (zwany dalej „Regulaminem”) programu „BRIJU WIĘCEJ BLASKU”, (zwanego dalej „Programem") organizowanego przez BRIJU 1920 Sp. z o.o. z siedzibą w Gnieźnie, ul. Paderewskiego 25-35, 62-200 Gniezno, NIP: 929-18-57-200, Regon: 081173482, KRS Sąd Rejonowy w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy, KRS Nr 0000485851, Kapitał Zakładowy Spółki: 62 084 700 PLN, przeznaczonego dla stałych Klientów Salonów Jubilerskich „BRIJU” prowadzonych pod marką BRIJU (zwanych dalej „Salonami”), jest dokumentem regulującym warunki uczestnictwa w tym Programie.

2. Uczestnikiem Programu, (zwanym dalej „Uczestnikiem”) mogą być osoby fizyczne, które ukończyły 18 lat i mają pełną zdolność do czynności prawnych oraz osoby prawne i spółki osobowe prawa handlowego.

3. BRIJU zastrzega sobie prawo dokonywania zmian Regulaminu. O zmianach Regulaminu BRIJU powiadamia Uczestników za pośrednictwem strony internetowej.

4. Do Programu można przystąpić po dokonaniu jednorazowo zakupu towarów w Salonie na kwotę minimum 500 złotych oraz po wypełnieniu i podpisaniu karty zgłoszeniowej dostępnej w Salonach, (zwanej dalej „Kartą Zgłoszeniową”). Przez przystąpienie do Programu Uczestnik akceptuje warunki Regulaminu. BRIJU dopuszcza też możliwość zarejestrowania Uczestnika, który przedstawił zbiór paragonów na kwotę równą lub wyższą 500 zł za zakupy w dowolnych Salonach BRIJU z okresu poprzedzającego wejście w życie niniejszego Regulaminu.

5. Uczestnik na Karcie Zgłoszeniowej wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych zgodnie z przepisami ustawy o ochronie danych osobowych. Dane osobowe Uczestników wprowadzane są do bazy danych, której administratorem jest BRIJU 1920 Sp. z o.o. Każdy Uczestnik ma prawo wglądu do treści swoich danych oraz ich poprawienia. Cofnięcie zgody na przetwarzanie

 

danych osobowych dla celów Programu jest równoznaczne z wypowiedzeniem uczestnictwa w Programie.

6. Uprawnienia wynikające z uczestnictwa w Programie nie mogą być przeniesione na osobę trzecią.

7. Uczestnik zobowiązany jest do uczestnictwa w Programie w sposób zgodny z przepisami obowiązującego prawa, postanowieniami Regulaminu, a także przyjętymi w danym zakresie zwyczajami i zasadami współżycia społecznego.

§ 2 Warunki przystąpienia do Programu

1. Osoba przystępująca do Programu musi dokonać jednorazowo dowolnego zakupu na kwotę równą lub wyższą sumie 500 złotych w jednym z Salonów lub przedstawić zbiór paragonów na kwotę równą lub wyższą 500 zł za zakupy w dowolnych Salonach BRIJU z okresu poprzedzającego wejście w życie niniejszego Regulaminu oraz właściwie wypełnić Kartę Zgłoszeniową. Karta Zgłoszeniowa musi być wypełniona czytelnie i podpisana. Po wypełnieniu Karty Zgłoszeniowej, Uczestnik otrzymuje specjalną kartę Programu, (zwaną dalej: „Kartą Programu”).

§ 3 Warunki wydania karty Programu

1. Uczestnik jest zobowiązany wypełnić wszystkie pola na Karcie Zgłoszeniowej, podając swoje dane osobowe w sposób zgodny ze stanem faktycznym. W rubryce "adres" Uczestnik musi podać swój dokładny adres do korespondencji, adres e-mail oraz numer telefonu. Wszystkie te pola są obowiązkowe i warunkują wydanie karty Programu BWB.

§ 4 Karta Programu i rabaty

1. Karta Programu nie jest kartą kredytową, bankomatową ani płatniczą.

2. Karta Programu nie jest zbywalna i nie może być przekazywana osobom trzecim.

 

3. Rodzaje Kart Programu:

a) BIAŁA – numeryczna, wydawana po wypełnieniu przez Klienta Karty Zgłoszeniowej – uprawnia do otrzymania 6% rabatu przy każdym zakupie z wyłączeniem zakupów produktów będących w promocji bądź przecenionych i produktów wyłączonych z akcji rabatowej przez BRIJU,

b) CZARNA – uprawniająca do rabatu w wysokości 12% przy każdym zakupie na zasadach identycznych jak w przypadku karty BIAŁEJ.

4. Klienci posiadający kartę BRIJU WIĘCEJ BLASKU – BIAŁĄ, którzy w ciągu dwóch lat od daty jej wydania dokonają w Salonach BRIJU zakupów na kwotę łączną 5000 złotych lub więcej, otrzymają na swój adres korespondencyjny kartę BRIJU WIĘCEJ BLASKU - CZARNĄ – jednocześnie ważność traci dotychczasowa karta BIAŁA posiadana przez takiego Klienta. Raz wydana karta -12% nie pozostaje przypisana do Klienta na stałe - aby utrzymać rabat 12% Klient w przeciągu kolejnych dwóch lat musi ponowić zakupy na łączną kwotę 5000 zł.

§ 5 Uszkodzenie, zagubienie, zniszczenie, kradzież Karty Programu

1. W przypadku uszkodzenia, zagubienia, kradzieży lub innej utraty Karty klient zobowiązany jest niezwłocznie zawiadomić BRIJU – za pośrednictwem poczty elektronicznej, której adres jest dostępny na stronie internetowej. Pracownicy Salonów BRIJU nie posiadają uprawnienia dokonania blokady Kart. Zablokowanie Karty następuje wyłącznie po otrzymaniu zgłoszenia od Uczestnika. Zgromadzoną wartość rabatu, zablokowaną z powodu utraty Karty BRIJU przepisze na nowo wydaną Kartę Programu tylko i wyłącznie na wyraźne życzenie Uczestnika.

§ 6 Korzystanie z Karty Programu

1. Do każdej Karty Programu przypisany jest stały rabat. Na dzień wejścia w życie Regulaminu stały rabat wynosi 6 (SZEŚĆ) procent (%) aktywny od pierwszej transakcji Klienta – dla karty BIAŁEJ od momentu wydania karty, a w przypadku kart CZARNEJ stały rabat wynosi 12 (DWANAŚCIE) procent (%), aktywny w systemie od następnego dnia po przekroczeniu wymaganego obrotu na karcie. Rabaty przysługują od regularnych cen detalicznych.

 

2. Stały rabat przypisany Uczestnik może zrealizować począwszy od transakcji dokonanej przy wydaniu Karty Programu. Istnieje możliwość udzielenia rabatu od transakcji, w związku

z którą wydano Kartę Programu.

3. Stałe rabaty nie łączą się z rabatami lub innymi promocjami, wynikającymi z aktualnych promocji w Salonach chyba, że zasady takich promocji wyraźnie stanowią inaczej.

§ 7 Ważność Karty Programu

1. Karty utrzymują ważność w okresie 2 (dwóch) lat od momentu wydania ich przez Uczestnikowi.

2. BRIJU zastrzega sobie prawo zmiany tego terminu.

Ramy czasowe Programu

1. Program wchodzi w życie w dniu 31 stycznia 2014 r.,

2. Program obowiązuje przez czas nieokreślony.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

REGULAMIN AKCJI PROMOCYJNEJ ORGANIZOWANEJ W SALONACH Briju

w dniach 14.04.2017 - 31.05.2017

POD HASŁEM „PROMOCJA KOMUNIJNA – 2  SZTUKI”

 

Użyte w niniejszym regulaminie zwroty i wyrażenia oznaczają:

1.Organizator – BRIJU 1920 Sp Z O.O. z siedzibą w Gnieźnie, ul. Paderewskiego 25-35, 62-200 Gniezno, NIP: 929-18-57-200, Regon: 081173482, KRS Sąd Rejonowy w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy, KRS Nr 0000485851,  Kapitał Zakładowy Spółki: 5 000.00 PLN;

2. Salon Briju- znajdujący się na terenie Rzeczypospolitej Polskiej salon sprzedaży, w którym Organizator prowadzi detaliczną sprzedaż biżuterii;

3. Towary – biżuteria oferowana do sprzedaży w Salonach Briju;

4. Uczestnik – klient Salonów Briju, który dokonał zakupu w Salonie;

5. Akcja Promocyjna – organizowana przez Organizatora w Salonie Briju - akcja promocyjna pod hasłem  „PROMOCJA KOMUNIJNA – 2  SZTUKI” w ramach której Klient otrzymuje do zakupów rabat na zasadach określonych w Regulaminie;

6. Regulamin – niniejszy Regulamin określający zasady przeprowadzenia Akcji Promocyjnej;

§ 1. POSTANOWIENIA OGÓLNE

1. Akcja Promocyjna otrzymania rabatu obowiązuje w Salonie Briju.

§ 2. ZASADY UDZIELENIA RABATU

1. Uczestnik ma prawo, a nie obowiązek skorzystania z Akcji Promocyjnej.

2. Rabat  może  być udzielony przy zakupach Towarów realizowanych na zasadach określonych niniejszym Regulaminem, w dniach 14.04.2017 - 31.05.2017 roku

4. W Promocji może wziąć udział każdy, kto w dniach 14.04.2017 - 31.05.2017 roku obowiązywania Promocji dokona zakupu łańcuszka, medalika lub krzyżyka z kolekcji Sacre może zakupić drugą tańszą sztuka z rabatem -25% dotyczy łańcuszków oraz medalików i krzyżyków z kolekcji Sacre. 

5. Rabat, o którym mowa w pkt. 5 powyżej nie może być łączony z innymi rabatami oferowanymi przez Organizatora w dniu sprzedaży, ani z rabatem udzielanym w programie lojalnościowym Organizatora pod nazwą „Briju Więcej Blasku” Towary przecenione lub objęte innymi obniżkami oferowane w Salonie nie podlegają rabatowi. W przypadku obowiązywania innych promocji (w tym zniżek), Uczestnik Promocji ma prawo wyboru czy korzysta z rabatu, o którym mowa w pkt. 4 powyżej od regularnej ceny detalicznej brutto czy uczestniczy w innej promocji.

§ 3. ZWROT I WYMIANA TOWARÓW

1.Towary nabyte przez Uczestnika w Salonie Briju, do których był udzielony rabat, podlegają wymianie w terminie 7 dni od dnia nabycia Towaru.

2. Podstawą wymiany Towaru, w przypadkach o których mowa w ust. 1 jest dowód zakupu Towaru. 

3. Poza przypadkami, o których mowa w ust. 1 powyżej, Towary nabyte przez Uczestnika w Salonie Briju podlegają wymianie w przypadku zgłoszenia uzasadnionej reklamacji Towaru zgodnie z obowiązującymi przepisami Ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku Kodeks cywilny (tekst jedn. Dz. U. z 2016 r., poz. 380 ze zm.) dotyczącymi rękojmi, jeżeli stwierdzona zostanie wada Towaru.

§ 4. SKARGI

1. Wszelkie ewentualne skargi związane z przebiegiem Akcji Promocyjnej, Uczestnik może zgłaszać w terminie 30 dni od dnia nabycia Towarów lub usiłowania nabycia Towaru.

2. Skargę należy skierować do Organizatora na piśmie, najlepiej listem poleconym, na wskazany w § 1 Regulaminu adres Organizatora, z dopiskiem „PROMOCJA KOMUNIJNA – 2  SZTUKI”.

3. Skarga powinna zawierać imię i nazwisko Uczestnika, adres korespondencyjny Uczestnika oraz opis okoliczności stanowiących podstawę skargi. 

4. Organizator rozpatruje skargę w terminie 14 dni od dnia jej doręczenia. Uczestnik zostanie powiadomiony o wyniku rozpatrzenia skargi listem poleconym wysłanym na adres korespondencyjny wskazany przez Uczestnika w skardze.

§ 5. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

1. Podstawą przeprowadzenia Akcji Promocyjnej, są postanowienia Regulaminu oraz obowiązujące przepisy prawa.

2. Regulamin dostępny jest w Salonach Briju, na stronie www.briju.pl oraz w siedzibie organizatora